Atentie, Fiat 500 pe steroizi: Un Abarth de 331 CP de la Pogea Racing

Atentie, Fiat 500 pe steroizi: Un Abarth de 331 CP de la Pogea Racing
  • Pogea Racing vine cu un nou pachet de tuning pentru Fiat 500 Abarth
  • Micul hot-hatch italian se lauda acum cu un total de 331 de cai putere
  • Numeroasele elemente din carbon coboara greutatea cu circa 71 de kg
Distribuie pe Facebook

Dragut, simpatic foc, chiar haios pe-alaturi. Fiat 500 este, probabil, visul oricarei femei. Si totusi, cu modificarile de rigoare, micul hatch italian poate deveni inclusiv un cuceritor de inimi masculine.

O noua turbina, o noua pompa de bezina, pistoane forjate, injectoare custom, admisie si intercooler crescute in dimensiuni. In cazul in care aveai o curiozitate cu privire la acest aspect, acestea sunt - in mare - ingredientele de care ai nevoie pentru a transforma Fiat-ul 500 Abarth intr-un partener de joaca pentru Volkswagen Golf R.

Fiat 500 Abarth by Pogea Racing

Fiat 500 Abarth by Pogea RacingFiat 500 Abarth by Pogea RacingFiat 500 Abarth by Pogea Racing

Nu iti recomandam insa sa te opresti aici. Ba dimpotriva: ce-ar fi daca ai renunta si la acea bancheta spate (aproape) complet inutilizabila, iar multe dintre componentele micului hot-hatch italian le-ai inlocui cu unele mai usoare, realizate din fibra de carbon? Ar trebui sa scapi de aproximativ 71 de kilograme in cazul in care decizi sa urmezi (si) acesti pasi simpli.

Efortul va merita pe deplin, pachetul rezultat in urma combinarii plusului de putere cu minusul de greutate urmand a te propulsa de la 0 la 100 km/h in numai 5.1 secunde, pentru ca apoi sa te duca pana la 262 de kilometri pe ora. Exact cum ziceam si mai sus: de ce sa iti cumperi un Volkswagen Golf R ca toate lumea cand poti beneficia de aceleasi performante intr-un automobil cu adevarat unic?

Intr-adevar, pentru Fiat-ul 500 Abarth "modelat" de specialistii Pogea Racing va trebui sa scoti din buzunar undeva in jurul a 43.500 de euro, suma in schimbul careia vei mai primi si o suspensie sport cu amortizoare ajustabile de la KW, dar si un sistem de franare ce aduce la nivelul partii frontale o pereche de discuri perforate, pe 313 milimetri.

Mai mult de-atat, nu lipsesc din peisaj nici imbunatatirile aerodinamice, toate acele retusuri pe care le poti observa la nivelul caroseriei reusind sa se achite cu brio de misiunea de a scoate Fiat-ul 500 Abarth din marea de masini plictisitoare. Nu chiar de unele singuri, ci alaturi de jantele marca si modelul OZ Racing SUPERTURISMO GT, oferite in dimensiunea 17 (inch).

Fiat 500 Abarth by Pogea Racing

Fiat 500 Abarth by Pogea Racing

Fiat 500 Abarth by Pogea Racing

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (10) Poze Fiat 500 Abarth by Pogea Racing
mai multe