Au luat-o toti razna cu fibra de carbon forjata. Acest 911 Turbo a primit o gramada de la Mansory

  • Sportiva a primit mai multa fibra de carbon forjata
  • Mansory are propria linie de productie
  • Materialul a fost folosit in premiera de Lamborghini

Cel mai recent proiect al nemtilor de la Mansory este un Porsche 911 Turbo S, insa pachetul de tuning nu este atat de complex cum ne-au obisnuit. In schimb, sportiva din Stuttgart a primit foarte multa fibra de carbon forjata.

Fibra de carbon a ajuns sa fie extrem de des intalnita la masinile din ziua de azi, in special la supercaruri sau la cele de performanta. Este un material foarte usor, rezistent si desigur, adauga cateva puncte in plus la aspectul exterior si interior.

Porsche 911 Turbo S by Mansory

Insa odata cu lansarea noului Huracan Performante, italienii de la Lamborghini au folosit in premiera un alt fel de fibra de carbon, pe care au denumit-o forjata. Inginerii sustin chiar ca procesul de fabricatie este putin mai ieftin decat a celei obisnuite. In plus, arata altfel.

Porsche 911 Turbo S by Mansory

Tunerii au inceput deja sa o foloseasca si ei, inclusiv Mansory care are chiar linie proprie de productie. Cel mai recent model care se fie impodobit cu aceasta fibra de carbon forjata este un Porsche 911 Turbo S.

Porsche 911 Turbo S by Mansory

Nemtii sustin ca pot oferi pana la 15 "tesaturi" diferite, intr-o varietate de culori. In cazul supercarului din Stuttgart, acest material poate fi intalnit aproape peste tot, de la capota, la prizele de aer laterale, aripa spate, difuzorul de aer sau praguri. Desigur, il regasim si la interior, pe volan sau la nivelul schimbatorului de viteze.

Porsche 911 Turbo S by Mansory

Folosirea extensiva a fibrei de carbon scade greutatea masinii, insa tunerul german nu a specificat ce efect a avut aceasta asupra masei 911-ului, care din fabrica vine cu 1.600 de kilograme.

Porsche 911 Turbo S by Mansory

Nu stim nici daca Mansory s-a jucat cu propulsorul Boxer de sub capota, in contextul in care exista in oferta un power kit. Daca unitatea de 3.8 litri este in continuare stock, atunci dezvolta 580 de cai putere si 700 Nm cuplu (750 cu pachetul Sport Chrono). Repriza 0-100 de km/h dureaza doar 2.9 secunde, iar viteza maxima este de 330 km/h.

Vezi toate pozele (5) Poze Porsche 911 Turbo S by Mansory
mai multe