Avancronica unui proiect nebun: Mini Cooper cu motor 2.0 TFSI si cutie DSG

Avancronica unui proiect nebun: Mini Cooper cu motor 2.0 TFSI si cutie DSG
  • Germanii de la Mcchip-DKR lucreaza la un proiect de tuning extrem
  • Modelul va avea la baza un Mini JCW si va ascunde sub capota un 2.0 TSI
  • Transmisia puterii catre roti se va realiza prin intermediul unei cutii DSG
Distribuie pe Facebook

Adio simple optimizari ale unitatii de control sau instalari de noi sistem de evacuare! Pentru cel mai nou proiect al sau de tuning, compania germana Mcchip-DKR a optat pentru o reteta extrema, cunoscuta sub denumirea de... transplant de motor. Pacientul? Un Mini JCW!

Spre deosebire de noua generatie, vechiul Mini John Cooper Works a fost nevoit sa se multumeasca cu serviciile unei unitati turbo de numai 1.6 litri. Chiar si asa, hot-hatch-ul britanic s-a achitat cu brio de majoritatea sarcinilor primite, cei 211 cai putere regasiti in compartimentul sau motor fiind arhisuficient inclusiv pentru o acceleratie de la 0 la 100 km/h in 6.5 secunde, respectiv o viteza maxima de aproximativ 240 de kilometri pe ora.

Pentru cei care au visat insa la un plus modest de performanta, optimizarea unitatii de control a insemnat solutia ideala. Dar specialistii Mcchip-DKR au alte aspiratii. Astfel ca singura solutie parea a fi reprezentata de transplantarea unui nou propulsor. Un propulsor care avea sa vina din curtea rivalilor germani de la Volkswagen.

Mini JCW by Mcchip-DKR

Mini JCW by Mcchip-DKR

Asadar, dupa cum se poate observa si in aceste fotografii, proiectul se afla in plina desfasurare, exemplarul Mini JCW din cazul de fata urmand a fi "binecuvantat" cu o motorizare TFSI de doi litri, capabil sa livreze in versiunea standard undeva in jurul a 265 cai putere. De ce am tinut sa facem precizarea "in versiunea standard"?

Ei bine, pentru ca transplantul sa se justifice pe deplin, celebra companie de tuning din Obergartzem s-a decis sa-i aplice si unitatii 2.0 TFSI si cateva mici imbunatatiri, precum biele upgradate sau pistoane forjate. Intr-o alta ordine de idei, puterea maxima a hot-hatch-ului britanic ar urma sa atinga 340, poate chiar 350 CP la finalizarea modificarilor.

Mini JCW by Mcchip-DKR

Mini JCW by Mcchip-DKR

Din pacate, se pare ca sistemul de tractiune fata va ramane in continuare prezent la datorie, acest mic handicap fiind insa "dres" cu ajutorul unui diferential blocabil de la Drexler. Cat despre transmisie, cutia manuala in sase rapoarte a fost demult indelungata din peisaj, in locul acesteia facandu-si aparitia o cutie DSG cu sase rapoarte si dublu ambreiaj.

Informatiile oficiale cu privire la acest proiect se opresc pentru moment aici, insa suntem mai mult decat siguri ca vom mai auzi de el. Nu de alta, dar nu in fiecare zi ai sansa sa vezi un Mini Cooper cu motorizare 2.0 TFSI si transmisie DSG.

Mini JCW by Mcchip-DKR

Mini JCW by Mcchip-DKR

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (39) Poze Mini JCW by Mcchip-DKR
mai multe