Banii n-au fost deloc o problema. Si-a tunat Porsche-ul cu fibra de carbon si aur, iar acum arata asa

Banii n-au fost deloc o problema. Si-a tunat Porsche-ul cu fibra de carbon si aur, iar acum arata asa
  • Acest 911 a fost transformat intr-un Stinger GTR Carbon Edition
  • Rusii de la TopCar l-au impodobit cu fibra de carbon si aur
  • Puterea unitatii Boxer a crescut considerabil
Distribuie pe Facebook

Cel mai recent proiect al rusilor de la TopCar este un Porsche 911 decapotabil, "impodobit" cu o gramada de fibra de carbon si aur. Pretul platit de proprietarul masinii este necunoscut, insa cu siguranta nu este mic avand in vedere ca aceasta editie este replicata in doar 3 exemplare.

Rusii, la fel ca si cei din Orientul Mijlociu, dispun de sume mari de bani si au un stil mai extravagant de a-si tuna bijuteriile pe patru roti. Pe de o parte este de inteles, pentru ca intr-o tara in care si cel care iti ingrijeste gradina isi poate permite un S-Class de ultima generatie, trebuie sa se faca o anumita diferentiere intre paturile sociale.

TopCar Stinger GTR Carbon Edition

Cel mai recent proiect de tuning bazat pe una dintre cele mai populare sportive din lume, Porsche-ul 911, vine din Rusia, direct din atelierele specialistilor TopCar. Acestia au transformat decapotabila germana intr-un Stinger GTR Carbon Edition, un proiect exclusivist replicat in doar 3 exemplare.

TopCar Stinger GTR Carbon Edition

Asa cum ii spune si numele, fibra de carbon este vedeta, iar tunerul a stiut sa o puna foarte bine in evidenta. O regasim la nivelul barelor de protectie, aripilor, capotei, oglinzilor laterale sau a prizelor de aer. Sa o spunem altfel, foarte putine elemente de caroserie nu sunt confectionate din acest material foarte usor dar extrem de rezistent.

TopCar Stinger GTR Carbon Edition

Deloc surprinzator, carbonul este regasit din abundenta si la interior, pe volan, in spatele scaunelor, pe bord si in anumite zone ale fetelor de usi. Chiar si asa, nu acesta este cel mai scump material folosit in habitaclu. Nu este nici pielea de cea mai buna calitate, cu model specific si cusaturi galbene.

TopCar Stinger GTR Carbon Edition

Daca nu te-ai prins pana acum care este acesta, dupa ce ai studiat indelung imaginile alaturate, iti spune noi: aurul. Metalul pretios imbraca mai multe elemente pe care soferul sau pasagerii le ating cel mai des, cum ar fi schimbatorul de viteze, padelele din spatele volanului, manerele de deschidere a usilor, butoanele care ajusteaza scaunele, gurile de ventilatie si cateva comutatoare de pe consola centrala.

TopCar Stinger GTR Carbon Edition

Buza fata si ceasurile de bord ne indica faptul ca avem de-a face cu un Porsche 911 Turbo S Cabriolet, o "racheta" care ajunge la 100 de km/h in fix 3 secunde, ajutata de tractiunea integrala, transmisia automata PDK si desigur, cei 580 de cai putere.

TopCar Stinger GTR Carbon Edition

Insa aceste valori nu se mai aplica in cazul acestui exemplar, pentru ca specialistii TopCar s-au jucat putin si cu propulsorul Boxer, care a ajuns sa dezvolte 750 de cai putere.

TopCar Stinger GTR Carbon Edition

TopCar Stinger GTR Carbon Edition

TopCar Stinger GTR Carbon Edition

TopCar Stinger GTR Carbon Edition

TopCar Stinger GTR Carbon Edition

TopCar Stinger GTR Carbon Edition

TopCar Stinger GTR Carbon Edition

TopCar Stinger GTR Carbon Edition

TopCar Stinger GTR Carbon Edition

TopCar Stinger GTR Carbon Edition

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (28) Poze TopCar Stinger GTR Carbon Edition
mai multe