BMW-ul cu cea mai urata grila din lume a primit un pachet de tuning care schimba complet aspectul partii frontale. Primele imagini si fotografii oficiale au fost publicate chiar acum

BMW-ul cu cea mai urata grila din lume a primit un pachet de tuning care schimba complet aspectul partii frontale. Primele imagini si fotografii oficiale au fost publicate chiar acum
  • BMW-ul cu cea mai urata grila din lume a primit un pachet de tuning care schimba complet aspectul partii frontale
  • Primele imagini si fotografii oficiale au fost publicate chiar acum
Distribuie pe Facebook

Controversatul model bavarez se mai poate lauda, in urma tratamentului suferit, si cu un nou spoiler spate. Plus praguri laterale proeminente si, nu in ultimul rand, jante cu diametrul de 20 de inch.

Lansat pe piata acum mai bine de doi ani si jumatate - inca de la inceputul toamnei lui 2020, cel mai recent M4 Coupe din istorie a revenit, de curand, in lumina intensa a reflectoarelor. Explicatia: controversatul automobil din gama BMW a primit, chiar pe parcursul acestor zile, noi modificari estetice, meniul semnat de americanii de la Vorsteiner culminand cu grila complet restilizata - mai mica in dimensiuni, specifica radiatorului, de un tratament similar bucurandu-se si spoilerul fata.

Meniul caracterstic departamentului exterior continua cu o noua capota ventilata a motorului, cu praguri laterale proeminente, un difuzor posterior masiv si, mai mult ori mai putin surprinzator, de la caz la caz, un eleron inspirat din motorsport - lista atractiilor principale cuprinzand inclusiv jante cu diametrul de 20 de inch. Interiorul a scapat - in schimb, complet neatins, afirmatie valabila si in cazul propulsorului cu sase cilindri in linie, plus o capacitate de 2.993 de centimetri cubi, pe benzina.

BMW M4 Coupe de la Vorsteiner

Astfel, eterna problema a sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora isi va gasi - si de aceasta data, rezolvarea in 4.2, in 3.9 sau 3.5 secunde, in functie de configuratia selectata de cumparatori. Acul vitezometrului isi va continua mai apoi, cu pedala de acceleratie la podea, incursiunea pana la o viteza de top de 290 de kilometri pe ora - cu conditia ca clientul sa fi bifat insa si optiunea M Driver oferita de bavarezi, daca mai era cumva necesara o asemenea mentiune, optional, contra cost.

Revenind la Vorsteiner si al sau pachet de tuning pentru actualul M4 Coupe, costul noului spoiler fata se ridica la suma de 4.895 de dolari, in timp ce capota ventilata a motorului creste nota de plata cu alti 5.495 de dolari - potrivit primelor informatii si detalii date publicitatii. Difuzorul posterior are un pret de 2.495 de dolari - fiind, in cazul in care mai trebuia cumva precizat, si cel mai ieftin accesoriu, 2.495 de dolari, pe cand eleronul le va scoate din buzunare doritorilor circa 3.490 de dolari.

Cat despre modelul aflat la baza, preturile pornesc - la americani, de la o suma de 78.100 de dolari pentru versiunea standard, cu 473 CP, RWD si cutie manuala, de la 82.200 de dolari pentru varianta Competition, caracterizata de 503 CP, RWD si cutie DCT, respectiv de la 86.300 de dolari pentru configuratia Competition cu xDrive. Cu 503 CP, AWD si - oarecum inutil de adaugat, cutie DCT.

BMW M4 Coupe de la Vorsteiner

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini Tunate DATA PUBLICĂRII: 7 Noiembrie 2023