Brabus si-a facut de cap cu primul Mercedes-AMG SL 63 S E Performance din istorie. Super-decapotabila nemtilor a fost transformata intr-un shooting brake cu 1.000 CP si 1.820 Nm, care costa 945.762 de euro

Brabus si-a facut de cap cu primul Mercedes-AMG SL 63 S E Performance din istorie. Super-decapotabila nemtilor a fost transformata intr-un shooting brake cu 1.000 CP si 1.820 Nm, care costa 945.762 de euro
  • Brabus si-a facut de cap cu primul Mercedes-AMG SL 63 S E Performance din istorie
  • Super-decapotabila nemtilor a fost transformata intr-un shooting brake cu 1.000 CP si 1.820 Nm, care costa 945.762 de euro
Trimite unui prieten

Seria vestilor bune continua, mai mult ori mai putin surprinzator, cu un sprint de la zero la 100 km/h, cu acceleratia la podea, in 2.6 secunde. O viteza de top limitata la 317 km/h completeaza fisa tehnica.

Lansat oficial in urma cu mai bine de doi ani si jumatate - inca din ultima parte a lui 2021, noul Mercedes-AMG SL se vinde, zilele acestea, in nenumarate versiunisi configuratii, printre multiplele optiuni puse de germani la dispozitia cumparatorilor regasindu-se, in premiera absoluta, si un 63 S E Performance. Despre decapotabila mentionata si anterior, disponibila alaturi de un ansamblu plug-in hybrid cu 816 cai putere si 1.000 de Newton-Metri pe ambele punti, estevorba si in materialul nostru - Brabus transformand-o intr-un shooting brake cu adevarat extrem, care combina un propulsor V8 bi-turbo de 4.4 litri, sinonim cu 796 CP si 1.250 Nm, pe benzina, cu unul electric pentru un total de 1.000 de cai putere si 1.820 de Newton-Metri, ce te va costa 945.762 de euro, o diferenta de 720.138 de euro comparativ cu originalul.

In consecinta, eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora isi va gasi, cu pedala de acceleratie blocata la podea, rezolvarea intr-un interval de 2.6 secunde - pe cand viteza de top este limitata la pragul de 317 kilometri pe ora. Lista atractiilor principale cuprinde inclusiv discuri de franare confectionate din material compozit, jante cu diametrul de 21, respectiv 22", dotate cu capace aerodinamice, o suspensie ajustabila, caroserie sculptata din fibra de carbon, scaune fata si spate individuale, instrumente de bord digitale - complet configurabile, tapiterie realizata din piele perforata partial, doua display-uri diferite, cu diagonala de 12.3, respectiv 11.9 inch in echipare, climatizare automata sau iluminare ambientala.

Brabus Rocket GTS

Brabus Rocket GTS

Trimite unui prieten
Vezi toate pozele (17) Poze Brabus Rocket GTS
Publicat în categoria: Masini Tunate DATA PUBLICĂRII: 30 Octombrie 2024