Cand nu-ti este de ajuns un Audi R8 stock, apelezi la tuneri. Asta ofera cei de la Prior Design

Cand nu-ti este de ajuns un Audi R8 stock, apelezi la tuneri. Asta ofera cei de la Prior Design
  • Audi R8 a primit un pachet de tuning de la Prior Design
  • Acesta consta intr-un bodykit aerodinamic
  • La cerere, tunerul poate oferi un sistem de evacuare custom si o suspensie performanta
Distribuie pe Facebook

Nemtii de la Prior Design au prezentat recent pachetul de tuning destinat celei mai noi generatii Audi R8. Acesta consta intr-un bodykit aerodinamic si mai multe modificari aduse interiorului.

Audi-ul R8 nu este genul de masina care sa mai aiba nevoie de imbunatatiri pentru a fi perfecta, insa industria tuning-ului ne-a demonstrat ca tot timpul este loc de mai bine, asa ca piata este plina de pachete dezvoltate pentru sportiva germana.

Audi R8 by Prior Design

Cel mai recent vine din partea specialistilor Prior Design, care s-au gandit ca noul R8 duce lipsa de putina agresivitate. Acestia au rezolvat problema cu ajutorul unui bodykit aerodinamic, compus din aripi evazate, praguri redesenate, bare de protectie noi, o capota restilizata, prize de aer si un difuzor de aer proeminent.

Audi R8 by Prior Design

Fiind vorba despre o masina sport care pune foarte mult accentul pe performante, greutatea este foarte importanta. Pentru a nu adauga multe kilograme, toate componentele acestui pachet sunt confectionate din fibra de sticla Duraflex.

Audi R8 by Prior Design

Meniul nemtilor mai include un set de jante de 20 de inch, iar clientii pot cere in plus un sistem de evacuare custom, o suspensie performanta si mai multe imbunatatiri aduse habitaclului.

Audi R8 by Prior Design

Propulsorul V10 de 5.2 litri, aspirat natural, a fost lasat stock, asa ca dezvolta in continuare 540 de cai putere si atinge 100 de km/h in doar 3.6 secunde. Desigur, daca nu esti multumit de aceste cifre si simti nevoia de mai mult, poti opta oricand pentru pachetele de tuning destinate motorului.

Audi R8 by Prior Design

Cel mai atragator este cu siguranta cel dezvoltat de americanii de la Underground Racing, care propun nu mai putin de sase mapari pentru unitatea V10. Cea mai slaba creste puterea la 800 de cai putere, iar cea mai agresiva la peste 2.200 de cai, obtinuti desigur cu benzina de curse.

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (5) Poze Audi R8 by Prior Design
mai multe