Cat de tare mai e si asta? Bagi mana prin capota si ii atingi turbinele!

Cat de tare mai e si asta? Bagi mana prin capota si ii atingi turbinele!
  • Cel mai tare tuning pentru Honda S2000?
  • Roadster-ul japonez vine cu doua turbine la vedere
  • Modificarile continua la exterior / interior
Distribuie pe Facebook

Sunt multe lucruri tari de spus despre aceasta Honda S2000, insa cea mai interesante parte are legatura, fara doar si poate, cu capota decupata o motorului V6 twin-turbo.

Atunci cand vine vorba despre o masina precum Honda S2000, sansele sa intalnesti mai des un exemplar modificat decat unul standard sunt extrem de mari. Iar prin modificari nu ne referim nici pe departe la un banal set de jante.

Proprietarii roadster-ului japonez investesc sume serioase in propriile automobile, inlocuind motoare, suspensii si multe altele. Exact ca in cazul de fata.

Capota decupata a propulsorului V6 de 3.2 litri, care ofera o panorama extrem de interesanta asupra sistemului de supraalimentare cu doua turbine, reprezinta primul indiciu cu privire la complexitatea tuningului operat.

Urmeaza apoi sistemul de evacuare, ale carei iesiri au fost scoase prin aripile fata. Acestea, plus alte cateva modificari imping puterea maxima pana la 500 CP.

Din punctul de vedere estetic, nuanta exterioara Protonic Blue este de departe principalul punct de atractie. Mai ales in cazul cunoscatorilor, care vor realiza instant ca intr-o astfel de culoare si-a vopsit candva BMW i8-ul.

Jantele albele pe 17 inch, portbagajul din carbon cu tenta albastra ori prelungirea atasata spoilerului fata promit sa atraga la randul lor privirile celor din jur.

In interior, multe dintre dotarile de confort au fost inlocuite cu elemente specifice masinilor de curse. Scaunul de tip scoica al soferului, volanul in trei spite de la Sparco sau roll-cage-ul complet sunt exemple concrete in acest sens.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini Tunate DATA PUBLICĂRII: 16 Noiembrie 2018