Cea mai noua creatie Brabus este un G-Class PICK-UP cu punti pe portale si 800 CP. Cat costa

Cea mai noua creatie Brabus este un G-Class PICK-UP cu punti pe portale si 800 CP. Cat costa
  • Rigiditatea sasiului nu a fost afectata
  • Este cu 68.9 centimetri mai lung decat un G-Class stock
  • Motorul dezvolta 800 de cai putere
Distribuie pe Facebook

Cel mai nou proiect al nemtilor de la Brabus este acest 800 Adventure XLP, sau cu alte cuvinte un G-Class transformat in pick-up. Masina din imagini va fi expusa la Salonul Auto de la Geneva.

Salonul Auto de la Geneva isi deschide larg portile pe 5 martie iar alaturi de marii producatori de automobile, la evenimentul elvetian vor participa si diversi tuneri. Printre ei si nemtii de la Brabus care vor avea la stand ceva ce nu vezi in fiecare zi: un G-Class de ultima generatie transformat intr-un pick-up cu punti pe portale si 800 de cai putere sub capota.

Brabus 800 Adventure XLP

Dar sa o luam cu inceputul. Denumirea oficiala a proiectului este Brabus 800 Adventure XLP si este, pe scurt, un G-Class cu bena confectionata din fibra de carbon si otel. Partea cea mai buna este ca Brabus a reusit sa instaleze bena si sa faca modificarile necesare fara a afecta in vreun fel rigiditatea sasiului masinii originale. Sau spatiul din habitaclu.

Brabus 800 Adventure XLP

In urma "interventiei", proiectul nemtilor este cu 68.9 centimetri mai lung decat un G-Class standard, ajungand la o lungime totala de 5.31 metri, iar ampatamentul a castigat si el 50 de centimetri.

Brabus 800 Adventure XLP

Mai departe, Brabus a inlocuit puntile standard cu unele pe portale astfel ca garda la sol a crescut la 49 de centimetri. In plus, majoritatea componentelor suspensiei sunt confectionate din aluminiu.

Brabus 800 Adventure XLP

Spuneam mai sus ca motorul V8 twin-turbo de 4.0 litri dezvolta acum 800 de cai putere si 1.000 Nm cuplu, printre modificarile care au facut asta posibil numarandu-se si doua turbine mai mari. In ciuda gabaritului, cea mai noua creatie Brabus ajunge la 100 de km/h in 4.8 secunde iar viteza maxima este limitata electronic la 210 km/h din cauza anvelopelor all-terrain.

Brabus 800 Adventure XLP

Debutul oficial este programat pentru Salonul Auto de la Geneva, acolo unde exemplarul expus va fi echipat si cu un modul special care permite decolarea si aterizarea unei drone in bena. Aceasta poate fi folosita, spre exemplu, pentru livrarea diverselor echipamente sau a proviziilor in zonele greu accesibile. Drona in cauza, botezata Wingcopter, poate atinge 240 km/h si are o raza de actiune de 120 de kilometri.

Brabus 800 Adventure XLP

Daca te intereseaza un Brabus 800 Adventure XLP identic cu cel care urmeaza sa fie expus la Geneva, trebuie sa stii ca pretul unuia porneste de la 666.836 de euro (drona inclusa). Tunerul ofera insa si versiuni mai "accesibile": cea de baza porneste de la 389.831 de euro iar cea care va purta denumirea de First Edition va costa cel putin 575.630 de euro. De mentionat ca preturile nu includ TVA.

Brabus 800 Adventure XLP

Brabus 800 Adventure XLP

Brabus 800 Adventure XLP

Brabus 800 Adventure XLP

Brabus 800 Adventure XLP

Brabus 800 Adventure XLP

Brabus 800 Adventure XLP

Brabus 800 Adventure XLP

Brabus 800 Adventure XLP

Brabus 800 Adventure XLP

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (20) Poze Brabus 800 Adventure XLP
mai multe