Conducea cel mai tare SUV de la BMW, insa nu a fost de ajuns. Acum are 800 de cai si nimic nu mai este stock

Conducea cel mai tare SUV de la BMW, insa nu a fost de ajuns. Acum are 800 de cai si nimic nu mai este stock
  • Acest X6 M a primit pachetul MHX6 800 de la Manhart
  • Interiorul a fost modificat de polonezii de la Carlex
  • Atinge 100 de km/h in mai putin de 4 secunde
Distribuie pe Facebook

Inainte de a-si scoate BMW-ul X6 M pe strazi, posesorul acestui exemplar si-a dat masina pe mana tunerilor pentru o transformare completa. SUV-ul a trecut mai intai pe la nemtii de la Manhart iar mai apoi pe la polonezii de la Carlex.

Daca ai un BMW X6 M, dar ti se pare ca cei 575 de cai cu care vine din fabrica sunt prea putini, atunci singura ta speranta sunt tunerii. Piata este plina de ateliere iti maresc bucuroase puterea, insa in cazul acestui model cele mai atractive oferte vin de la nume precum G-Power, Hamann sau Manhart.

BMW MHX6 800 cu interior Carlex

Piesa de rezistenta a acestuia din urma este pachetul MHX6 800, care asa cum ii spune si numele, stoarce din unitatea V8 twin-turbo de 4.4 litri nu mai putin de 823 de cai putere si 1.100 Nm cuplu. Aceste valori sunt atinse cu ajutorul unor turbine mai mari, o resoftare, admisie DINAN si un intercooler mai eficient.

BMW MHX6 800 cu interior Carlex

Ca si in cazul acestui X6, nemtii de la Manhart ofera si cateva imbunatatiri exterioare. Elementele estetice si aerodinamice, precum spoilerele, difuzorul de aer, aripa spate sau pragurile, sunt confectionate din fibra de carbon, iar capota se poate lauda numai cu cateva ornamente din acest material atat de des folosit in zilele noastre.

BMW MHX6 800 cu interior Carlex

Pentru habitaclu, omul nostru a apelat la specialistii Carlex Design. Avem asadar materiale de cea mai buna calitate, piele neagra si Alcantara peste tot, cusaturi contrastante si mai multe detalii galbene, si nu in ultimul rand, ornamente din fibra de carbon. Cu alte cuvinte, acest BMW X6 M a primit tratamentul complet.

BMW MHX6 800 cu interior Carlex

Daca din fabrica, SUV-ul de performanta german se lauda cu o repriza 0-100 de km/h in 4.2 secunde si o viteza maxima de 280 de km/h (cu pachetul M Driver's Package), dupa toate aceste modificari, acesta ajunge la 100 de km/h in mai putin de 4 secunde, iar acul vitezometrului trece lejer peste 300 de km/h.

BMW MHX6 800 cu interior Carlex

BMW MHX6 800 cu interior Carlex

BMW MHX6 800 cu interior Carlex

BMW MHX6 800 cu interior Carlex

BMW MHX6 800 cu interior Carlex

BMW MHX6 800 cu interior Carlex

BMW MHX6 800 cu interior Carlex

BMW MHX6 800 cu interior Carlex

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (13) Poze BMW MHX6 800 cu interior Carlex
mai multe