Daca vrei sa te dai mare si tare pe Dorobanti, asta e masina pe care trebuie sa o cumperi. Are 900 de cai sub capota, suicide doors si scaune in doua culori

Daca vrei sa te dai mare si tare pe Dorobanti, asta e masina pe care trebuie sa o cumperi. Are 900 de cai sub capota, suicide doors si scaune in doua culori
  • Daca vrei sa te dai mare si tare pe Dorobanti, asta e masina pe care trebuie sa o cumperi
  • Are 900 de cai sub capota, suicide doors si scaune in doua culori
Distribuie pe Facebook

Purtand semnatura nemtilor de la Mansory, urmatorul Mercedes-AMG G 63 se mai poate lauda - printre altele, si cu jante din aliaj cu diametrul de 24 de inch. Plus diferite componente - unele interioare, altele exterioare, realizate din carbon forjat.

Iese numaidecat in evidenta prin caroseria finisata intr-o nuanta mata de gri - care se transforma intr-una de negru pe masura ce avansezi cu vederea, insa nici noile spoilere fata / spate, insertiile proeminente de la nivelul aripilor laterale sau capota ventilata a motorului cu opt cilindri in V si doua turbine supradimensionate nu vor trece complet neobservate. Ba dimpotriva - am putea spune.

Mercedes-AMG G 63 de la Mansory

Mercedes-AMG G 63 de la Mansory

Aceeasi exclusivista reteta continua, la exterior, cu LED-uri aditionale, suicide doors si jante din aliaj cu diametrul de 24 de inch, pe cand meniul de la interior include si patru scaune invidivuale - imbracate in piele gri pe partea stanga, respectiv neagra pe partea dreapta, o consola centrala alungita, plus cusaturi sub forma de carouri. Nu lipsesc insa din cabina, oarecum inutil de mentionat, nici instrumentele de bord digitale si configurabile, volanul multifunctional in trei spite ori butonul de pornire - mutat pe plafon, aparent.

Pentru un rezultat final demn de Mansory, urmatorul Mercedes-AMG G 63 adopta o lunga lista de modificari si la nivelul compartimentului motor - sub capota, acolo unde celebrul benzinar cu capacitatea cilindrica de patru litri dezvolta acum 900 de cai putere. Indeajuns pentru ca problema sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora sa isi gaseasca rezolvarea - cu acceleratia la podea, in 3.3 secunde.

Mercedes-AMG G 63 de la Mansory

Mercedes-AMG G 63 de la Mansory

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (10) Poze Mercedes-AMG G 63 de la Mansory
mai multe