De-afara zici ca-i originala, dar inauntru se schimba totul. Masina japoneza are o caroserie de generatie mai veche la exterior si toate dotarile moderne la interior

De-afara zici ca-i originala, dar inauntru se schimba totul. Masina japoneza are o caroserie de generatie mai veche la exterior si toate dotarile moderne la interior
  • De-afara zici ca-i originala, dar inauntru se schimba totul
  • Masina japoneza are o caroserie de generatie mai veche la exterior si toate dotarile moderne la interior
Distribuie pe Facebook

O motorizare cu sase cilindri in V si doua turbine - ce lucreaza alaturi de rotile de pe ambele punti pentru un maxim de performanta, completeaza lista principalelor elemente de atractie.

Se remarca numaidecat prin caroseria modificata de Skyline R34, insa adevarul mai mult sau mai putin surprinzator, de la caz la caz, in functie si de fiecare persoana in parte, este ca acest Nissan cu doua portiere, printre altele, apare, in acte, ca un GT-R R35 - fara niciun fel de gluma sau exagerare. Explicatia?

Botezata sugestiv R69 GTR, impresionanta masina combina numeroase ingrediente caracteristice ultimelor doua generatii ale celebrei sportive nipone, astfel rezultand un proiect de tuning extrem de spectaculos.

Respectiva reteta vine cu un cost de aproximativ 65.000 de dolari, pentru realizarea acesteia folosindu-se caroseria unui Skyline R34 GT-T - cumparat fara motor. Inutil de adaugat, atat sasiul, cat si propulsorul cu sase cilindri in V si doua turbine, dar si interiorul au ca sursa de provenienta un GT-R R35 lovit.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini Tunate DATA PUBLICĂRII: 3 Martie 2022