De-afara zici ca-i originala, dar sub capota se schimba totul. Vechea masina de la BMW a primit un transplant neobisnuit de motor

De-afara zici ca-i originala, dar sub capota se schimba totul. Vechea masina de la BMW a primit un transplant neobisnuit de motor
  • De-afara zici ca-i originala, dar sub capota se schimba totul
  • Vechea masina de la BMW a primit un transplant neobisnuit de motor
Distribuie pe Facebook

Nenumarate modificari au fost operate, de asemenea, si la nivel de interior, potrivit anuntului de vanzare al respectivului exemplar.

Arata aproape ca oricare 2002 fabricat in perioada 1968 - 1975, cu exceptia jantelor pe 15 inch de la Rota. In spatele carora se ascunde, pe langa discurile de franare cu etriere Wilwood, si o suspensie modificata.

Cu toate acestea, vechea masina marca BMW a renuntat - cu o lunga perioada de timp in urma, la motorul de doi litri alaturi de care a parasit linia de asamblare.

Fie vorba intre noi, respectivul exemplar de culoare rosie se bucura in continuare de un sistem de propulsie similar. Marea diferenta: are ca sursa de provenienta o Honda S2000, conform anuntului de vanzare.

BMW 2002 cu motor Honda F20C

BMW 2002 cu motor Honda F20C

BMW 2002 cu motor Honda F20C

Vestile bune nu se opresc insa aici: pe langa motorul F20C de doi litri, acelasi BMW 2002 din 1975 a mai primit si o turbina din gama GTX2867 de la Garrett.

Lista cu modificari continua cu un sistem de management de la AEM, filtru de aer K&N si o evacuare custom. Reteta sinonima cu undeva in jurul a 275 de cai putere pe puntea spate, potrivit masuratorii dyno.

Printre caracteristicile tehnice ale respectivului exemplar se mai numara si o cutie manuala cu sase rapoarte, dar si un diferential cu alunecare limitata.

De cealalta parte a portierelor, la nivel de cabina, vechea masina de la BMW vine cu un volan de 15 inch ce poarta semnatura specialistilor Alpina. Plus scaune Recaro de E21 si o tapiterie din piele maronie.

Instrumentele de bord care au - la randul lor, ca sursa de provenienta un exemplar Honda S2000 reprezinta insa adevaratul punct principal de atractie.

Chiar daca a vazut si zile mai bune, respectivul 2002 s-a vandut recent cu 21.500 de dolari. Cumparatorul aratandu-se deloc interesat si de faptul ca actualul proprietar nu stia kilometrajul exact al masinii.

BMW 2002 cu motor Honda F20C

BMW 2002 cu motor Honda F20C

BMW 2002 cu motor Honda F20C

BMW 2002 cu motor Honda F20C

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (163) Poze BMW 2002 cu motor Honda F20C
mai multe
Publicat în categoria: Masini Tunate DATA PUBLICĂRII: 20 August 2021