Doar traficul l-a oprit din a da peste cap vitezometrul. Test pe autostrada cu un BMW M5 BI-SUPERCHARGED

Doar traficul l-a oprit din a da peste cap vitezometrul. Test pe autostrada cu un BMW M5 BI-SUPERCHARGED
  • Acest BMW M5 ascunde sub capota un motor V10
  • Unitatea de cinci litri a primit doua compresoare
  • Modelul bavarez dipsune se lauda acum cu 650 CP
Distribuie pe Facebook

Ascunde sub capota un motor aspirat cu zece cilindri in V, de cinci litri si 507 cai putere. In versiunea standard, ce este drept.

Numai ca acest M5 E60 scos in 'teste' pe autostrada este departe de configuratia gandita de inginerii BMW. Automobilul german a primit intre timp un sistem de supraalimentare cu doua compresoare mecanice, semnat G-Power.

Potrivit descrierii din acest material video, lista cu modificari de la nivelul compartimentului motor a dus la cresterea puterii maxime a unitatii in zece cilindri cu 143 CP. Pe scurt, 650 de cai putere domnesc acum sub capota.

Informatiile cu privire la performantele automobilului german lipsesc, din pacate, din meniu. Nu ar fi insa de mirare ca acest BMW M5 E60 sa accelereze de la 0 la 100 de kilometri pe ora in mai putin de 4.5 secunde.

De asemenea, dupa cum putem observa si in urmatorul material video, acul vitezometrului depaseste cu usurinta 300 km/h. Si doar traficul a facut ca acul vitezometrului sa nu depaseasca valoarea maxima de 330 de kilometri pe ora.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini Tunate DATA PUBLICĂRII: 26 Septembrie 2017