Dupa 1.000 de modificari si multe ore de munca a rezultat o frumusete de Porsche

Dupa 1.000 de modificari si multe ore de munca a rezultat o frumusete de Porsche
  • Porsche-ul 911 a fost tunat de cei de la DP Motorsport
  • Masina a suferit aproximativ 1.000 de modificari
  • Propulsorul a fost imbunatatit astfel ca dezvolva acum 365 de cai
Distribuie pe Facebook

Cei de la DP Motorsport au reusit sa creeze o adevarata bijuterie pe patru roti, pornind de la un Porsche 911 din 1974. Nimic nu a fost lasat neatins, specialistii sustinand ca au fost facute aproximativ 1.000 de modificari.

Chiar daca unii carcotasi spun despre Porsche-uri ca au toate aceeasi forma, modelele clasice au ceva care le face irezistibile. Modificarea unui astfel de exemplar se poate dovedi o treaba grea, insa celor de la DP Motorsport le-a iesit de minune.

Porsche 911 by DP Motorsport

Acestia au luat un 911 din 1974 si l-au transformat in cel mai nou proiect al lor, botezat 911 RS 3.5 Evolution. Dupa ce a fost desfacuta in bucati, masina a suferit aproximativ 1.000 de modificari, printre care o caroserie din carbon cu fibra de sticla intarita cu plastic (GFRP), usile sunt din plexiglass intarit iar rezervorul de combustibil este confectionat din fibra de carbon. Dupa aceste modificari, Porsche-ul are o greutate totala de numai 940 de kilograme.

Porsche 911 by DP Motorsport

Sub aceasta caroserie avem o suspensie H&R, frane imprumutate de la modelul Turbo 3.3, un set de jante negre de 15 inch Fuchs, anvelope semi-slick Michelin si un propulsor de 3.5 litri Boxer, imbunatatit. Inginerii i-au montat un sistem de aprindere dual, injectie mecanica si axe cu came identice cu cele ale 911-ului RSR. Rezultatul se traduce prin 365 de cai putere si o acceleratie demna de o masina sport moderna.

Porsche 911 by DP Motorsport

Interiorul a fost asamblat respectand aceeasi tema si a fost golit de toate lucrurile inutile. Au ramas doar un volan Momo, doua scaune scoica, un roll-cage vopsit in aceeasi culoare ca si exteriorul masinii, centuri in patru puncte si fibra de carbon din belsug. Ce-i mult strica, si uneori tunerii sunt tentati sa foloseasca acest material in exces, insa specialistii DP Motorsport au stiut sa se opreasca la timp.

Porsche 911 by DP Motorsport

Investitia este una foarte mare, insa si satisfactia atunci cand toate privirile sunt indreptate spre rodul muncii tale este pe masura.

Porsche 911 by DP Motorsport

Porsche 911 by DP Motorsport

Porsche 911 by DP Motorsport

Porsche 911 by DP Motorsport

Porsche 911 by DP Motorsport

Porsche 911 by DP Motorsport

Porsche 911 by DP Motorsport

Porsche 911 by DP Motorsport

Porsche 911 by DP Motorsport

Porsche 911 by DP Motorsport

Porsche 911 by DP Motorsport

Porsche 911 by DP Motorsport

Porsche 911 by DP Motorsport

Porsche 911 by DP Motorsport

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (28) Poze Porsche 911 by DP Motorsport
mai multe