edo competition transforma extremul Koenigsegg CCR intr-o racheta pe roti

edo competition transforma extremul Koenigsegg CCR intr-o racheta pe roti
Ce se intampla atunci cand un supercar extrem precum Koenigsegg CCR ajunge pe mana unui tuner? Acest lucru pare aproape imposibil la prima vedere, insa germanii de la edo competition au reusit sa puna mana pe un exemplar al exclusivistului model suedez. Iar acum, mai mult ca niciodata, lucrurile sunt pe cale sa o ia razna. Grav de tot, cum ar zice cineva...
Distribuie pe Facebook
Koenigsegg CCR. Un automobil extrem, produs de un butic suedez in mai putine exemplare decat degetele ambelor maini (bine, poate am exagerat aici). Un supercar exclusivist al carui design pare inspirat de filmul Alien versus Predator sau undeva pe-aproape. O arma de distrugere in masa, ce ascunde sub capota un motor V8, dotat cu doua compresoare uriase, capabil sa dezvolte undeva in jurul a 830 cai putere (de la o anumita valoare, 5-10 cai putere in plus sau in minus sunt aproape insesizabili). Pe scurt, o demonstratie de forta si tehnologie cu care lumea auto se poate lauda in fata intregii omeniri. Dar lumea auto care ne-a dat aceasta capodopera are si o parte intunecata, un fenomen cunoscut sub numele de Tuning. Un fenomen care, la randul sau, se bucura de prezenta unei companii specializate in supercaruri. O companie cunoscuta sub numele de edo competition.

edo competition transforma extremul Koenigsegg CCR intr-o racheta pe roti

Asadar, ce se intampla cand acesti doi colosi isi dau intalnire? Pe scurt, avem de-a face cu o racheta pe roti. O creatie botezata banal EVO 817, dar care poate spulbera tot ce ii iese in cale. Iar pentru a indeplini aceasta sarcina, (cel mai probabil) singurul Koenigsegg CCR modificat de pe aceasta planeta a suferit o simpla optimizare a unitatii de control si o modificare a rapoartelor cutiei de viteze. Rezultatul? Nu mai putin de 891 cai putere si 900 Nm stau acum ascunsi sub capota dramatic stilizata, performantele fiind de-a dreptul socante (in sensul cel bun): 0 - 100 km/h in doar 3.2 secunde, 0 - 200 km/h in numai 9.7 secunde, in timp ce bariera celor 300 km/h este facuta bucati dupa aproximativ 23 secunde. Viteza maxima? Peste 390 km/h!

edo competition transforma extremul Koenigsegg CCR intr-o racheta pe roti

Inainte de a iesi pe strazi si a face multiple victime, extremul EVO 817 a fost inzestrat de cei de la edo competition si cu o noua parte frontala, plus un set de jante unice. In ceea ce priveste interiorul, viitorii pasageri vor descoperi puterea de atractie a accentelor de Alcantara, in timp ce noul sistem de infotainment beneficiaza de o unitate Pioneer si camera pentru mersul cu spatele.

edo competition transforma extremul Koenigsegg CCR intr-o racheta pe roti

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (48) Poze edo competition EVO 817
mai multe