Englezii n-au putut sa-i vanda una, asa ca si-a construit-o singur

Englezii n-au putut sa-i vanda una, asa ca si-a construit-o singur
  • Englezii n-au putut sa-i vanda una, asa ca si-a construit-o singur
  • Un motor cu 12 cilindri, de sase litri, completeaza neobisnuita reteta
Distribuie pe Facebook

Un motor cu 12 cilindri, de sase litri, completeaza neobisnuita reteta.

Prezentat publicului larg in urma cu mai bine de 15 ani, primul Continental Flying Spur din istorie a fost comercializat in nenumarate versiuni si configuratii. Printre optiunile puse de Bentley la dispozitia clientilor nu s-a numarat insa niciodata si o varianta Pick-Up, daca mai era cumva nevoie de o asemenea precizare.

View this post on Instagram

A post shared by DC Customs (@dccustoms_uk)

Dar acest lucru nu inseamna ca o astfel de masina nu exista in lumea reala.

Proiectul unei companii englezesti pe numele DC Customs, respectivul Continental Flying Spur se remarca acum in special prin partea din spate a caroseriei. Decupata si accesorizata cu o bena "imbracata" in lemn - dupa cum reiese si din fotografiile publicate pe contul oficial de Instagram al atelierului anterior mentionat.

Acelasi Bentley a mai primit si noi spoilere fata si spate, dar si jante din aliaj.

Intr-un final, exemplarul transformat din limuzina in pick-up de lux a mai primit si o vopsea mov la exterior, contrastata puternic de capota argintie a motorului cu 12 cilindri, de sase litri. De cealalta parte a portierelor, interiorul se remarca atat prin pielea fina de culoare maronie, cat si prin ornamentele din lemn masiv.

View this post on Instagram

A post shared by DC Customs (@dccustoms_uk)

Distribuie pe Facebook
mai multe