Fanii Nissan sunt de acord. Daca ar avea motorul asta sub capota, 370Z-ul s-ar vinde ca painea calda

  • Nissan aduce Project Clubsport 23 la SEMA
  • Motorul V6 aspirat natural a fost inlocuit
  • Masina este la baza un 370Z NISMO din 2012
Distribuie pe Facebook

Nissan a dezvoltat un proiect special pentru show-ul SEMA din acest an. Este vorba despre un 370Z modificat pentru circuit, dar nu numai, care a renuntat la propulsorul de 3.7 litri aspirat natural de sub capota pentru ceva mai...turbo.

Nissan-ul 350Z s-a bucurat de o oarecare popularitate si a fost aleasa chiar masina anului 2004 de catre prestigioasa revista auto Top Gear. Doi ani mai tarziu, brand-ul nipon ii anunta deja succesorul pentru ca in 2008 sa lanseze modelul 370Z in cadrul Salonului Auto de la Los Angeles.

Nissan Project Clubsport 23

La inceput, Nissan-ul 370Z s-a descurcat destul de bine in ceea ce priveste vanzarile dar apoi a inceput sa intre intr-un con de umbra. Si a ramas acolo din pacate. Rivalii din segment au fost modernizati, toti marii producatori au trecut la motoarele supraalimentate, astfel ca sportiva japoneza a devenit un fel de dinozaur.

Nissan Project Clubsport 23

O mare parte din vina o poarta propulsorul de 3.7 litri aspirat natural de sub capota, care livreaza puntii spate 331 de cai putere sau 355 de cai, daca ne referim la versiunea de performanta NISMO.

Nissan Project Clubsport 23

Dar Nissan vrea sa arate lumii ca poate transforma acest model in ceva pe care impatimitii auto din ziua de azi s-ar bate, tocmai de aceea aduce la SEMA proiectul Clubsport 23. Cu alte cuvinte, un 370Z modificat cu o gramada de piese OEM si aftermarket, care ar putea fi vandute pe viitor in reprezentantele producatorului asiatic.

Nissan Project Clubsport 23

Masina este la baza un 370Z NISMO din 2012, cu capota din fibra de carbon Selbon TS, o nuanta Gloss Burnt Orange pentru caroserie, splitter din carbon APR, un spoiler spate modificat si un set de jante NISMO RAYS cu diametrul de 18 inch.

Nissan Project Clubsport 23

La interior avem scaune de competitie Sparco QRT-R, centuri in sase puncte, volan Sparco R383, cusca de protectie, un sistem integrat de stingere a incendiilor si o tapiterie din piele cu model diamantat.

Nissan Project Clubsport 23

Departamentul tehnic este de departe cel mai atractiv. Intai de toate, motorul V6 aspirat natural a fost inlocuit cu unul twin-turbo de 3.0 litri (VR30DDTT), care livreaza puntii spate 400 de cai putere. Nissan Motorsports si MA Motorsports au vrut sa pastreze neaparat transmisia manuala originala cu sase trepte, dar n-a fost deloc simplu avand in vedere ca motorul V6 twin-turbo nu a fost cuplat niciodata la o cutie manuala de viteze.

Nissan Project Clubsport 23

Pachetul este completat de o admisie cu aer rece de la AMS Performance, blow-off-uri Z1 Motorsports, o suspensie KW Variant 3 si arcuri spate Eibach.

Nissan Project Clubsport 23

Show-ul SEMA este unul dintre cele mai importante evenimente auto dedicate producatorilor de piese aftermarket, iar in acest an isi deschide portile pe 30 octombrie la Las Vegas.

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (10) Poze Nissan Project Clubsport 23
mai multe
Publicat în categoria: Masini Tunate DATA PUBLICĂRII: 30 Octombrie 2018