Fara cele doua evacuari ar fi fost sleeper-ul perfect. Break-ul din 2018 are injectie cu metanol si da vitezometrul peste cap cand soferul calca acceleratia

Fara cele doua evacuari ar fi fost sleeper-ul perfect. Break-ul din 2018 are injectie cu metanol si da vitezometrul peste cap cand soferul calca acceleratia
  • Fara cele doua evacuari ar fi fost sleeper-ul perfect
  • Break-ul din 2018 are injectie cu metanol si da vitezometrul peste cap cand soferul calca acceleratia
Distribuie pe Facebook

Lista atractiilor principale cuprinde inclusiv un sprint de la 0 la 100 de kilometri pe ora in doar 3.1 secunde.

Prezentata publicului larg in urma cu mai bine de zece ani si disponibila, la vanzare, pana in 2019, cea de-a sasea generatie a celebrei game comercializate de BMW sub denumirea de Seria 3 si-a intampinat cumparatorii, de-a lungul carierei sale, intr-un numar considerabil de variante si configuratii. Printre optiunile puse de bavarezi la dispozitia clientilor si-a facut loc - mai mult sau mai putin surprinzator, si o varianta pe nume 340i Touring, insotita de un propulsor cu sase cilindri in linie.

Despre masina acompaniata de o motorizare cu capacitatea de trei litri - proiectata pentru a livra fie numai rotilor spate, fie ambelor punti, un total de aproximativ 326 CP este vorba, de altfel, si in cazul de fata, urmatorul exemplar bucurandu-se si de o noua turbina, de un nou intercooler, de injectie cu metanol si alte mici modificari pentru o putere maxima de 650 CP, sinonima atat cu un 0 - 100 de kilometri pe ora in 3.1 secunde, cat si cu o viteza de top de 300 km/h.

Cu mentiunea ca upgrade-urile vizuale lipsesc aproape complet din peisaj. Astfel ca respectivul BMW 340i Touring poate fi considerat - de ce nu, sleeper-ul perfect.

Distribuie pe Facebook
mai multe