Golf-ul ASTA are 550 CP sub capota din modificari care depasesc costul masinii

Golf-ul ASTA are 550 CP sub capota din modificari care depasesc costul masinii
  • HPerformance anunta un nou pachet de tuning pentru vechiul Volkswagen Golf R32
  • Oferta companiei germane include o turbina, plus alte bunatati sinonime cu 550 CP
  • Pretul modificarilor operate se ridica la fabuloasa suma de 35.000 de euro
Distribuie pe Facebook

Ce-ai zice sa uitam pentru un moment de scandalul Dieselgate si sa ne indreptam atentia catre un Volkswagen care merita cu adevarat?

Introdus pe piata in urma cu mai bine de un deceniu, vechiul Golf R32 a reusit sa-si impuna instant punctul de vedere printre celelalte hot-hatch-uri din lumea intreaga, ajutat fiind si de V6-le prezent la datorie.

Un V6 aspirat de 3.2 litri si aproximativ 240 de cai putere, care lucreaza impreuna cu o transmisie manuala si un sistem de tractiune integrala pentru a aduce primii 100 km/h dupa doar 6.6 secunde, in cazul in care ai uitat intre timp.

Acelasi Volkswagen Golf IV R32 se mai putea lauda, de asemenea, si cu o viteza maxima de 247 de kilometri pe ora, atat suspensia, cat si sistemul de franare fiind modificate pentru un maximum de performanta.

Volkswagen Golf R32 by HPerformanceVolkswagen Golf R32 by HPerformance

Volkswagen Golf R32 by HPerformance

13 ani mai tarziu de la momentul lansarii sale pe piata, hot-hatch-ul german ramane in continuare una dintre cele mai apreciate creatii ale VAG, aflat pentru moment intr-un scandal de amploare, cunoscut sub numele de Dieselgate.

Nu ne vom indrepta insa nici macar pentru o singura clipa atentia asupra unitatilor pe motorina implicate, mult mai important si mai interesant fiind pachetul de tuning pregatit de HPerformance pentru motorul V6.

Intr-o alta ordine de idei, posesorii clasicului Volkswagen Golf IV R32 pot opta pentru o lista cu modificari compusa dintr-un sistem de supraalimentare cu turbina HPA EFR550, interne forjate si ECU optimizat, sinonima cu 550 CP.

Cuplul motor a crescut si el, de asemenea, pana la 730 Nm, singura problema legata de proiectul celor de la HPerformance fiind lipsa informatiilor legate de timpul 0 - 100 km/h, respectiv viteza maxima.

Stim, in schimb, ca hot-hatch-ul german s-a mai ales si cu o suspensie KW Variant 2, respectiv un set de bare stabilizatoare H&R, celor doua modificari alaturandu-li-se inclusiv o pereche de jante HRE pe 19 inch.

La acelasi capitol "cunoscute" mai avem de trecut, in plus, si pretul tratamentului cu pricina: aproximativ 35.000 de euro, adica mult mai mult decat costa in ziua de astazi un Volkswagen Golf IV R32.

Volkswagen Golf R32 by HPerformance

Volkswagen Golf R32 by HPerformance

Volkswagen Golf R32 by HPerformance

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (17) Poze Volkswagen Golf R32 by HPerformance
mai multe