Golf-ul pe care nu-l vrei la semafor langa tine. Are motor in sase cilindri si accelereaza ca nebunu'

Golf-ul pe care nu-l vrei la semafor langa tine. Are motor in sase cilindri si accelereaza ca nebunu'
  • Acest Volkswagen Golf R32 ascunde sub capota un propulsor in sase cilindri, de 3.6 litri
  • Motorul pe benzina a primit inclusiv un compresor mecanic si dezvolta acum 415 cai putere
  • Acceleratia de la 0 la 100 de kilometri pe ora se realizeaza acum in mai putin de cinci secunde
Distribuie pe Facebook

Automobilul german este ajutat si de un compresor mecanic, care creste puterea maxima a propulsorului de 3.6 litri pana la 415 CP.

Daca in ziua de astazi cea mai mare motorizare a modelului Volkswagen Golf nu depaseste doi litri, situatia statea complet diferit in urma cu aproximativ un deceniu si jumatate.

Lansat pe piata la inceputul anilor 2000, primul Golf R32 din istoria companiei germane gazduia in compartimentul motor o unitate aspirata cu sase cilindri si capacitatea de 3.189 de centimetri cubi.

Automobilul de clasa compacta din Wolfsburg era astfel animat de 241 de cai putere si undeva in jurul a 320 Nm, valori maxime livrate ambelor punti prin intermediul sistemului 4Motion.

Primii 100 de kilometri pe ora soseau dupa circa 6.6 secunde, in timp ce viteza de top se ridica la 246 km/h - cifre si numere mai mult decat impresionante pentru perioada 2002 - 2003.

Un alt aspect extrem de important cu privire la originalul Volkswagen Golf R32 are legatura cu transmisia: compacta germana este cea care a introdus conceptul de cutie automata cu dublu ambreiaj.

Mai mult decat atat, pline de surprize au fost si pachetele de tuning pe care automobilul companiei din Wolfsburg le-a primit de-a lungul timpului, inclusiv exemplarul din cazul de fata.

Vorbim, mai precis, despre un model cu propulsor V6 de 3.6 litri, caruia i se alatura un sistem de supraalimentare pe baza de compresor mecanic - de unde si cei 415 CP prezenti acum la datorie.

Si chiar daca are aproximativ un deceniu si jumatate in spatele masinilor de astazi, respectivul Volkswagen Golf R32 nu se face deloc de ras atunci cand vine vorba despre performante...

Distribuie pe Facebook
mai multe