Hamann updateaza versiunea Mystere a noului Range Rover

Hamann updateaza versiunea Mystere a noului Range Rover
  • Hamann ia din nou la modificat ultima generatie a modelului Range Rover
  • Pachetul de tuning include si de-aceasta data multiple bunatati vizuale
  • Nu a scapat neatins, de asemenea, nici propulsorul V8 ascuns sub capota
Distribuie pe Facebook

La cateva luni distanta, tunerul german Hamann revine cu o noua versiune modificata a creatiei Range Rover Mystere. Spre deosebire de modelul anterior, ceea ce impresioneaza acum, la prima vedere, este faptul ca luxosul SUV britanic si-a pierdut stralucirea roza. La propriu!

Dupa esecul din primavara, de la Salonul Auto de la Geneva, cand s-au prezentat cu cea de-a patra generatie a lui Range Rover vopsita intr-o nuanta cromata de roz, casa de tuning Hamann a revenit cu un update al acestei versiuni.

Range Rover Mystere Hamann nu mai este vopsit in roz, primind in schimb o nuanta bronz mata, inchisa la culoare, care il face mult mai masculin decat versiunea de la Geneva,.

Hamann Mystere

Prezinta modificari exterioare majore fata de versiunea anterioara

Acum, noul Hamann Mystere a primit un nou kit de caroserie, ce include si un nou spoiler frontal care are inserate lumini pe timp de zi de tip LED.

Capota luxosului SUV este realizata integral din fibra de carbon, in timp ce pragurile laterale au adaugat 80 de mm la latimea deja existenta. Alte schimbari, spre deosebire de versiunea colorata in roz, includ aripi din fibra de carbon, spoiler spate care integreaza tevile de esapament, dar si un sistem de suspenzii electronice care aduc Range Rover-ul mai aproape de sosea cu 40 mm.

Interior accesorizat cu otel, aluminiu si piele de Alcantara

Hamann MystereHamann Mystere

In ceea ce priveste rotile, Hamann a instalat jante de aluminiu de 23 de inchi, cu pneuri de 305/30 R23. La interior, firma de tuning nu a facut rabat de materiale de cea mai buna calitate, cum ar fi alcantara, pielea, otelul sau aluminiul.

Totodata, pe borderoul pragurilor si pe covorasele interioare de velur poate fi regasita atat semnatura, cat si logo-ul producatorului german.

Motorul de top este si el modificat

Motorizarea noului Range Rover Mystere este una de top, adica motorul V8 de 5.0 litri, supraalimentat, pe care casa de tuning l-a modificat crescandu-i si mai mult puterea.

Hamann Mystere

Noul Range Rover Mystere by Hamann - Film de prezentare

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (7) Poze Hamann Mystere
mai multe