I-au trantit un motor de M3 sub capota, iar acum impresioneaza cu o greutate si performante de invidiat

I-au trantit un motor de M3 sub capota, iar acum impresioneaza cu o greutate si performante de invidiat
  • BMW-ul M2 a fost tunat de Lightweight Performance
  • Propulsorul original a fost inlocuit
  • Greutatea masinii a scazut la 1.371 de kilograme
Distribuie pe Facebook

Nemtii de la Lightweight Performance au dezvoltat unul dintre cele mai interesante BMW-uri M2 de pe piata. Acesta a fost botezat CSR si propune mai multe imbunatatiri aerodinamice, dar si un propulsor diferit sub capota.

Pana la aparatia unor versiuni mai puternice, precum CS sau CSL, BMW-ul M2 "standard" ramane preferatul tunerilor care propun fel de fel de pachete pentru a face "cel mai bun M modern" si mai atractiv. Insa in timp ce unii se multumesc cu cateva elemente estetice si o resoftare a propulsorului original, altii au planuri mult mai complexe.

BMW M2 CSR

Dintre acestia din urma fac parte si nemtii de la Lightweight Performance care tocmai au lansat versiunea lor de M2, botezata CSR (Carbon Sport Race). Cea mai notabila modificare vine de sub capota, acolo unde motorul N55 de 3.0 litri a fost inlocuit cu unul S55, imprumutat de la fratii mai mari M3 si M4. Insa nici acesta nu a fost lasat stock, astfel ca dupa cateva recalibrari, unitatea bi-turbo dezvolta 610 cai putere si 767 Nm cuplu.

BMW M2 CSR

In noua configuratie, sportiva germana atinge 100 de km/h in fix 3 secunde, iar viteza maxima este de 328 de km/h. Puterea este transmisa puntii spate prin intermediul unei cutii de viteze manuale cu sase trepte, sau a unei automate cu sapte rapoarte, oferita de bavarezi ca si dotare optionala.

BMW M2 CSR

De o apasare la sol corespunzatoare se ocupa o seama de elemente aerodinamice, printre care se numara un splitter fata, o aripa spate supradimensionata si un set de jante forjate, imbracate in anvelope Michelin Cup 2. Nu am putea vorbi de performante fara sa pomenim de greutatea masinii, care a scazut la 1.371 de kilograme. Mai multe elemente de caroserie au fost inlocuite cu unele din fibra de carbon (plafon, usi, capota si portbagaj), material care se regaseste din belsug si la interior.

BMW M2 CSR

Tot aici dam de mai multe accente rosii pentru un plus de sportivitate, dar si de lipsa unei banchete spate. In locul ei si-a facut aparitia un roll-cage finisat in rosu, pentru ca siguranta trebuie sa fie intotdeauna pe primul loc.

BMW M2 CSR

Tunerul nu a dezvaluit lista de preturi insa a precizat ca doritorii pot vizita showroom-ul pentru a achizitiona o masina completa sau isi pot aduce propriul M2 pentru a primi tratamentul Lightweight Performance.

BMW M2 CSR

BMW M2 CSR

BMW M2 CSR

BMW M2 CSR

BMW M2 CSR

BMW M2 CSR

BMW M2 CSR

BMW M2 CSR

BMW M2 CSR

BMW M2 CSR

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (36) Poze BMW M2 CSR
mai multe