In loc sa-l vanda, i-a facut transplant de motor. Acum conduce singurul M3 din Europa cu acest V8

In loc sa-l vanda, i-a facut transplant de motor. Acum conduce singurul M3 din Europa cu acest V8
  • Acesta e singurul M3 Coupe din Europa cu motor LT4
  • Modelul bavarez ofera o putere maxima de 680 CP
  • Sistemul de franare ofera si el diverse imbunatatiri
Distribuie pe Facebook

Fiindca nu-i placea curba de putere, proprietarul unui BMW M3 Coupe de ultima generatie a luat decizia de a inlocui motorul original cu un V8 de... Chevrolet Corvette Z06.

Lansat pe piata in urma cu aproximativ un deceniu, la sfarsitul anilor 2000, vechiul BMW M3 a bifat numeroase premiere pentru istoria modelului bavarez de clasa medie si inalta performanta.

Una dintre acestea are legatura cu unitatea regasita in compartimentul motor, inginerii diviziei M apeland pentru prima oara la un propulsor aspirat cu opt cilindri in V si capacitatea de patru litri.

Motorizarea cu 420 CP de sub capota reprezinta, de altfel, si principalul mar al discordiei din cazul de fata, proprietarul urmatorului exemplar declarandu-se un anti-fan al curbei de putere.

Asa se explica, totodata, si aparitia noii unitati cu opt cilindri in V, un compresor mecanic si capacitatea de 6.2 litri, care are ca sursa de provenienta ultima generatie a sportivei Corvette Z06.

In mod normal, respectivul motor produce o putere maxima de 650 CP, insa o admisie custom si un sistem de evacuare aftermarket ii permit acestuia sa dezvolte in situatia data aproximativ 680 CP.

Drept urmare, este de asteptat ca primul BMW M3 Coupe cu o motorizare LT4 sub capota de pe teritoriul Europei sa accelereze de la 0 la 100 km/h in mai putin de patru secunde si pana la 300 km/h.

Numeroase imbunatatiri au fost operate, in consecinta, si la nivelul sistemului de franare, pe cand reteta estetica a modelului bavarez de clasa medie si inalta performanta a ramas, in mare, neschimbata.

Distribuie pe Facebook
mai multe