In loc sa-l vanda, l-a tunat cap-coada. Acum conduce M3-ul cu cel mai mare motor din Europa

  • Acest BMW M3 ascunde sub capota un motor V8 de sapte litri
  • Propulsorul lucreaza alaturi de o cutie manuala de Cadillac CTS-V
  • Meniul continua cu frane, suspensii si jante noi
Distribuie pe Facebook

Modificat special pentru iesirile pe circuit, acest BMW Seria 3 de generatie a patra ascunde sub capota o unitate cu opt cilindri in V si capacitatea de sapte litri. Acesteia i se alatura o cutie manuala in sase trepte de viteza si... un sistem de tractiune spate, evident.

Chiar daca a trecut mai bine de un deceniu de la momentul incetarii productiei sale, vechiul BMW M3 E46 ramane in continuare unul dintre cele mai reusite automobile ale planetei. La transformarea modelului bavarez dintr-o alta masina de performanta intr-o adevarata legenda a lumii auto a contribuit...

... inclusiv motorizarea S54, in speta ultimul benzinar aspirat cu sase cilindri in linie pus pe un produs din seria M, daca nu cumva ne lasa memoria. Cu o capacitate de 3.2 litri si puterea maxima de 343 de cai, motorul in cauza propulseaza faimosul coupe cu tractiune spate de la 0 la 100 km/h in doar 5.1 secunde.

BMW M3 cu motor V8 de sapte litri

BMW M3 cu motor V8 de sapte litri

Nu intocmai multumitor, si-a spus proprietarul acestui exemplar - care, in loc sa isi indrepte bugetul catre o noua achizitie, a preferat sa modifice pachetul existent: Prima oprire: unitatea anterior amintita, inlocuita cu un V8 de sapte litri din familia LS7 de la General Motors, tunat insa pentru 650 CP si 739 Nm.

De la un automobil de origine americana provine si cutia manuala cu sase trepte de viteza, respectivul BMW M3 E46 primind si un ambreiaj de la Exedy, plus un nou diferential cu alunecare limitata. Totodata, de pe lista cu bunatati nu lipsesc nici suspensia de tip coilover sau discurie de franare supradimensionate.

Pregatit special pentru zilele cu iesiri pe circuit, modelul bavarez de inalta performanta se mai poate lauda si cu o prelungire proeminenta pentru spoilerul fata, un eleron urias pentru capota motorului, dar si patru jante BBS cu anvelope Pirelli P Zero Trofeo R. La interior, un roll-cage ia locul pasagerilor spate.

Special pentru amatorii de sunete specifice proiectelor extrem de tuning, proprietarul masinii cu pricina are si un film cu aceasta parcurgand mai multe ture pe asfaltul de la Hockenheimring. Atentie mare: muzica produsa de motorizarea cu opt cilindri in V si capacitatea de sapte litri provoaca dependenta.

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (8) Poze BMW M3 cu motor V8 de sapte litri
mai multe
Publicat în categoria: Masini Tunate DATA PUBLICĂRII: 14 Mai 2019