Industria tuningului coace un BMW i8... cu motor V8 de 800 CP

Industria tuningului coace un BMW i8... cu motor V8 de 800 CP
  • Industria tuningului coace un BMW i8 cu... motor V8 bi-turbo
  • Unitatea cu pricina va proveni de la actualul M6 si va fi modificata pentru un total de 800 CP
  • Versiunea celor Gabura anunta inclusiv o cutie secventiala
Distribuie pe Facebook

Sfarsitul de an le aduce o veste extraordinara celor care nu "halesc" propulsia hibrida a noului BMW i8: industria tuningului lucreaza la un exemplar pus in miscare de o unitate... V8 bi-turbo de 800 CP.

Chiar daca la un moment dat a cochetat cu ideea adoptarii sub capota a unui propulsor aspirat cu zece cilindri in V, noul BMW i8 a sfarsit intr-un final cu un sistem de propulsie hibrid in dotare.

Drept urmare, supercarul bavarez este livrat in prezent alaturi de un benzinar turbo in trei cilindri si de 1.5 litri, care lucreaza impreuna cu un motor electric pentru a produce un total de 362 CP si 570 Nm.

Aducem in discutie si greutatea redusa a masinii, respectiv aerodinamica exemplara a caroseriei, iar acceleratia de la 0 la 100 kilometri pe ora se realizeaza in aproximativ 4.4 secunde.

BMW i8 cu motor V8

Vestile bune nu se opresc insa aici, posesorii noului BMW i8 bucurandu-se inclusiv de o viteza maxima de 250 km/h si, nu in ultimul rand, de un consum mediu de carburant de 2.5 litri la 100 de kilometri.

Preferi performanta in detrimentul eficientei? Ai da oricand sistemul de propulsie hibrid pe un motor cu mai multi cilindri? Ei bine, s-ar putea ca norocul sa iti surada in cele din urma...

Gabura Racing Technologies, o mare companie de tuning din Munchen, a dezvaluit de curand ca lucreaza la o versiune V8 a supercarului bavarez. Care, se pare, va prelua unitatea S63 de la actualul M6.

Si totusi, aceasta nu va scapa neatinsa, propulsorul bi-turbo de 4.4 litri urmand a trece prin laboratoarele Alpina pentru a primi toate modificarile necesare pentru o putere maxima de 800 CP.

Cum va afecta tratamentul cu pricina greutatea noului BMW i8 si, mai important de atat, distributia acesteia ramane inca de vazut. Cert este ca transplantul de motor va fi insotit si de un transplant de cutie de viteze, o transmisie secventiala cu sase rapoarte fiind asteptata sa insoteasca versiunea V8 a supercarului bavarez.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini Tunate DATA PUBLICĂRII: 7 Decembrie 2015