Integrale... Lancia Delta Integrale...

Integrale... Lancia Delta Integrale...
Faceti loc, faceti loc, ca vine Lancia… Cum care Lancia?!? Delta Integrale, o masina cu o prestanta (aproape) de neegalat. Cu 11 titluri in WRC, Lancia luase cu asalt macadamul inca din anii ’70, cand Subaru si Mitsubishi nu se legasera inca la cap cu asa ceva…
Distribuie pe Facebook

Puritanii modelului stiu ca, in spatele acestuia, se afla Fiat si SAAB, companii care au colaborat cu Lancia pentru dezvoltarea Delta, care s-a materializat sub mai multe forme, de-a lungul timpului: HF4WD, Integrale 8v, Integrale 16v, Integrale Evoluzione si  Integrale Evoluzione II . Dar destul cu istoria modelului, caci nu de asta suntem aici, ci sa va prezentam una bucata exemplar... remarcabil!


Integrale... Lancia Delta Integrale...


Proprietarul – Dieter, pe numele lui, a construit (aproape) de la zero motorul, dupa ce a reusit sa faca cateva pagube intr-o prima instanta.

 

Intai si intai, Delta Integrale este, in forma naturala, o masina deosebita, asa ca... nu prea ai multe modificari de facut. Acelasi gand l-a avut si Dieter, care a tratat motorul de 2.0L 16V cu un nou set de axe cu came, cam gears, fise de bujii Magnecor, furtune Samco, pistoane forjate Mahle, turbina T3 Group-A-Spec Garrett/AiResearch, tevaraie intercooler Hormann, intercooler Forge, filtru de aer BMC, traseu custom de evacuare si un sistem de management al motorului Motec.

 

 

Integrale... Lancia Delta Integrale...

Integrale... Lancia Delta Integrale...



Partea trenului de rulare este compusa din suspensii airride BSS, amortizoare reglabile Koni, bare stabilizatoare Sparco, completata fiind de jantele Compomotive TH2 pe 17”. Franarea este asigurata cu ajutorul etrierilor adaptati de pe Porsche 993 Turbo si discuri perforate EBC/AP Racing, alaturi de furtunase metalice.

 

 

Integrale... Lancia Delta Integrale...


Exteriorul si interiorul au primit modificari atat cat trebuia: capota si praguri din carbon, custom, oglinzi Group-A, grila badgeless, iar scaune, rollcage, pedale, volan, nuca schimbator – toate de la Sparco.


Integrale... Lancia Delta Integrale...

 

Overall, masina arata grav.. De tot! Iar cei 361 CP la 6000 rpm si cuplul de 471 Nm spun tot ce era necesar... Fara cuvinte.


Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (7) Poze Lancia Delta Integrale
mai multe
Publicat în categoria: Masini Tunate DATA PUBLICĂRII: 28 Ianuarie 2010