Irmscher anunta deja primul tuning destinat noului Opel Astra K

Irmscher anunta deja primul tuning destinat noului Opel Astra K
  • IrIrmscher anunta primul pachet de tuning destinat noului Opel Astra K
  • Meniul cu pricina vizeaza atat departamentul tehnic, cat pe si cel vizual
  • Lista cu bunatati include jante de pana la 19 inch, plusuri de 30 CP si altele
Distribuie pe Facebook

Chiar daca subtile in cea mai mare parte a lor, modificarile pregatite de specialistii germani vizeaza ambele departamente ale hatch-ului din Russelsheim, atat pe cel tehnic, cat si pe cel estetic.

In timp ce oficialii Opel continua sa ne (re)aminteasca cum noul lor Astra K ofera dotari si echipamente demne de cele mai luxoase limuzine, specialistii germani din cadrul companiei de tuning Irmscher s-au pus pe cautat diverse solutii pentru a scoate in evidenta partea sportivita a celei de-a cincea generatii a popularului hatch din Russelsheim.

Solutii care, pentru moment, se rezuma la o simpla grila frontala restilizata - si accesorizata cu o bara orizontala realizata fie din otel inoxidabil, fie din fibra de carbon, plus un set de jante din aliaj cu design unic si dimensiuni cuprinse intre 16 si 19 inch.

De asemenea, clientii noului Opel Astra K mai pot apela la specialistii germani si pentru diverse stickere ce "acopera" capota motorului sau portierele laterale, pachetul de tuning pregatit de Irmscher si destinat celei de-a cincea generatii a popularului hatch din Russelsheim incheindu-se in cele din urma cu suspensia mai joasa.

Ulterior, meniul cu pricina va fi completat si de o doza extra de putere, disponibila atat pentru motorizarile pe benzina, cat si pentru propulsoarele turbodiesel. In urma acestui tratament, puterea maxima va creste cu circa 30 CP, anunta comunicatul oficial de presa.

Pentru cei care nu au apucat inca sa comande noul Opel Astra K, tinem sa reamintim ca cea de-a cincea generatie a popularului hatch din Russelsheim porneste in Romania de la 15.600 euro, TVA inclus - suma in schimbul careia este oferita o unitate de 1.4 litri si 100 de cai putere, cuplata la o transmisie manuala cu sase trepte de viteza.

Si daca tot am facut cunostinta cu motorizarea entry-level, parca ar fi pacat sa nu reamintim si ca propulsorul de top soseste sub forma unui 1.6 turbo de 200 CP. Sa te tot tii tare, mai ales ca greutatea a coborat intre timp cu o valoare cuprinsa intre 120 si 200 kg.

Opel Astra K de la Irmscher

Opel Astra K de la Irmscher

Distribuie pe Facebook
mai multe