Japonezii au abuzat de carbon. ASA ar fi trebuit sa arate de la bun inceput masina bavareza!

Japonezii au abuzat de carbon. ASA ar fi trebuit sa arate de la bun inceput masina bavareza!
  • Cel mai nou tuning pentru BMW i8 vine de la 3D Design
  • Pachetul include mai multe detalii exterioare din carbon
  • Scaunele Recaro sunt principala atractie a interiorului
Distribuie pe Facebook

Un nou set de jante, mai multe elemente din fibra de carbon, plus alte cateva imbunatatiri, de-aceasta data interioare. Sunt ingredientele care lipseau pentru ca reteta BMW i8 sa fie perfecta, au concluzionat japonezii de la 3D Design dupa un studiu amanuntit.

Pana la aparitia legendarului M1, de la sfarsitul anilor '70, BMW nu mai oferise niciun alt model cu propulsie centrala. Chiar si asa, atunci cand a venit vorba despre lansarea unui succesor - fie el si numai spiritual, compania auto bavareza nu s-a grabit deloc.

In 2013, in cadrul evenimentului Frankfurt Motor Show, a fost scos intr-un final la iveala noul i8. Pus in miscare de un sistem de propulsie hibrid, in care tot greul este lasat pe umerii unui benzinar cu doar trei cilindri in linie, acesta a reusit sa isi atraga numeroase critici.

BMW i8 de la 3D Design

BMW i8 de la 3D Design

Valul controverselor a lovit apoi puterea maxima de 362 CP, care a urcat pana la 374 CP dupa facelift-ul primit de curand de sportiva BMW. Aceeleratia de la 0 la 100 km/h se realizeaza insa in continuare intr-un timp de 4.4 secunde, in cazul in care te intrebai.

Daca nu performantele sunt cele care te scot din sarite, solutii pentru modificarea pachetului estetic sunt destule. Pana si japonezii s-au ingramadit sa imbunatateasca reteta vizuala a bavarezului cu propulsie hibrida, modelul i8 ajungand recent pe mainile 3D Design.

Si, trebuie sa o spunem drept, upgrade-urile sunt subtiri pentru o companie din Tara Soarelui Rasare. Intr-adevar, s-a folosit din plin fibra de carbon, dar oferta exterioara se limiteaza la prelungiri subtire pentru spoilerele fata si spate, pragurile laterale si capota motorului.

Noile jante in cinci spite duble mai animeaza cumva atmosfera, insa parca te astepti la cel putin un element tipator atunci cand ai de-a face cu un tuner japonez. Sa fie oare scaunele de tip scoica, ce poarta semnatura Recaro, detaliul acela nebun pe care il cautam cu totii?

BMW i8 de la 3D Design

BMW i8 de la 3D Design

BMW i8 de la 3D Design

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (18) Poze BMW i8 de la 3D Design
mai multe
Publicat în categoria: Masini Tunate DATA PUBLICĂRII: 23 Februarie 2018