Japonezii au abuzat de carbon. ASA ar fi trebuit sa arate de la bun inceput masina bavareza!
- Cel mai nou tuning pentru BMW i8 vine de la 3D Design
- Pachetul include mai multe detalii exterioare din carbon
- Scaunele Recaro sunt principala atractie a interiorului
Un nou set de jante, mai multe elemente din fibra de carbon, plus alte cateva imbunatatiri, de-aceasta data interioare. Sunt ingredientele care lipseau pentru ca reteta BMW i8 sa fie perfecta, au concluzionat japonezii de la 3D Design dupa un studiu amanuntit.
Pana la aparitia legendarului M1, de la sfarsitul anilor '70, BMW nu mai oferise niciun alt model cu propulsie centrala. Chiar si asa, atunci cand a venit vorba despre lansarea unui succesor - fie el si numai spiritual, compania auto bavareza nu s-a grabit deloc.
In 2013, in cadrul evenimentului Frankfurt Motor Show, a fost scos intr-un final la iveala noul i8. Pus in miscare de un sistem de propulsie hibrid, in care tot greul este lasat pe umerii unui benzinar cu doar trei cilindri in linie, acesta a reusit sa isi atraga numeroase critici.
Valul controverselor a lovit apoi puterea maxima de 362 CP, care a urcat pana la 374 CP dupa facelift-ul primit de curand de sportiva BMW. Aceeleratia de la 0 la 100 km/h se realizeaza insa in continuare intr-un timp de 4.4 secunde, in cazul in care te intrebai.
Daca nu performantele sunt cele care te scot din sarite, solutii pentru modificarea pachetului estetic sunt destule. Pana si japonezii s-au ingramadit sa imbunatateasca reteta vizuala a bavarezului cu propulsie hibrida, modelul i8 ajungand recent pe mainile 3D Design.
Si, trebuie sa o spunem drept, upgrade-urile sunt subtiri pentru o companie din Tara Soarelui Rasare. Intr-adevar, s-a folosit din plin fibra de carbon, dar oferta exterioara se limiteaza la prelungiri subtire pentru spoilerele fata si spate, pragurile laterale si capota motorului.
Noile jante in cinci spite duble mai animeaza cumva atmosfera, insa parca te astepti la cel putin un element tipator atunci cand ai de-a face cu un tuner japonez. Sa fie oare scaunele de tip scoica, ce poarta semnatura Recaro, detaliul acela nebun pe care il cautam cu totii?
- Skoda octavia automata, euro 6 2019 10600 € Dacia lodgy 7 locuri 1,5 dci 2014 4500 € Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 €
- Renault megane 16v 2006 2000 € Planetara dreapta fata nissan qashqai j10 1.5 dci fab. 2006 -... 500 Lei Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei
- Skoda roomster diesel 2013 4350 € Bmw 520 2.0d f10 clima navi piele pilot senz park 2011 9700 € Bmw x5 3.0d 2011 12900 €
- Bmw 520 diesel 2009 8200 € Dacia duster 1500 2017 400 Lei Audi a3 2.0, euro5 2010 5100 €
- Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 € Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 € Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 €
- Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 € Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 € Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei
- Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 € Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 € Opel corsa 1.2i 2003 599 €
- Bmw 118 n47 2008 4500 € Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei Renault fluence 1.6benzina euro 5 a/c electrice km reali 2011 4700 €
- Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 € Alfa-romeo 159 1.9 jtdm 2007 2750 € Opel meriva 1.3 cdti eco flex 2012 4000 €
- Skoda octavia 1.6d 2014 6700 € Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 € Dacia duster 4x4 , 1,5 dci 2016 7990 €
- Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 € Vw touran diesel 2011 5790 € Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 €
- Nissan qashqai+2 +2 full bi-xenon piele camera an fab. 2012 37500 Lei Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12800 €