Japonezii au terminat de tunat ultimul Dodge Challenger cu motor pe benzina. Legendarul muscle car american a primit un wide body kit ca in NFS si usi cu deschidere inversa

Japonezii au terminat de tunat ultimul Dodge Challenger cu motor pe benzina. Legendarul muscle car american a primit un wide body kit ca in NFS si usi cu deschidere inversa
  • Japonezii au terminat de tunat ultimul Dodge Challenger cu motor pe benzina
  • Legendarul muscle car american a primit un wide body kit ca in NFS si usi cu deschidere inversa
Distribuie pe Facebook

Printre multiplele elemente demne de mentionat se numara, mai mult ori mai putin surprinzator, si o suspensie ajustabila, pe aer. Plus o tapiterie confectionata din piele de culoare albastra, cu diferite accente de negru in echipare.

Se remarca in special prin caroseria finisata intr-o nuanta mata de argntiu, insa nici noile spoilere fata si spate - acompaniate de prize supradimensionate, respectiv un difuzor masiv de aer, nu vor trece intocmai neobservate. Ba dimpotriva - am putea spune si nu am gresi, glumi sau exagera cu nimic.

Reteta caracteristica departamentului exterior continua cu blocurile optice frontale redesenate complet, la care se adauga, pe langa capota ventilata a unitatii V8, jante uriase - sculptate din aliaj, extensii proeminente pentru aripi, evacuari laterale si un eleron spate relativ subtil. Pe cand la interior - in spatele opulentelor suicide doors, isi fac veacul scaune de tip scoica, imbracate in piele albastra si decorate cu diferite insertii de negru.

Totodata, nu lipsesc din cabina nici volanul restilizat, detaliile din carbon, cusaturile contrastante, lista atractiilor principale cuprinzand inclusiv o suspensie ajustabila - pe aer. Din pacate, eventualele modificari de performanta oferite de Coast Motoring raman - la momentul de fata, necunoscute.

Dodge Challenger de la Coast Motoring

Dodge Challenger de la Coast Motoring

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini Tunate DATA PUBLICĂRII: 23 Ianuarie 2024