Japonezii scot la iveala partea salbatica a noului Maserati Ghibli

Japonezii scot la iveala partea salbatica a noului Maserati Ghibli
  • Primul tuning pentru noul Ghibli vine de la Wald International
  • Pachetul japonezilor vizeaza exclusiv aspectul exterior
  • Modelul Maserati se lauda acum cu un plus vizibil de sportivitate
Distribuie pe Facebook

A trecut ceva mai bine de un an de la prima sa aparitie in public, insa nimeni nu s-a incumetat pana acum sa ia la modificat cel de-al doilea sedan din gama italienilor de la Maserati. Dupa atatea luni de asteptare, posesorii modelului Ghibli au in cele din urma un motiv serios de bucurie.

Recunoscuti pentru stilul lor excentric, japonezii de la Wald International au adus pachetul Black Bison si in gama clasicului Maserati Ghibli, cea mai noua propunere a italienilor in materie de sedanuri sport evoluand aproape instant intr-una dintre cele mai impunatoare specii ale strazii.

Si totul multumita partii frontale complet restilizate, ce atrage toate privirile asupra sa atat prin ornamentul proeminent atasat grilei radiatorului, cat si prin prizele de aer supradimensionate si accesorizate cu o pereche de LED-uri.

Daca vine insa vorba de profilul lateral, ei bine... insertiile subtile destinate pragurilor laterale vor trece cel mai probabil neobservate, intreaga audienta fiind preocupata sa admire jantele cu design multispita, finisate in doua culori.

In ceea ce priveste partea posterioara, lista cu imbunatatiri porneste cu eleronul proaspat instalat la nivelul portbagajului si culmineaza cu difuzorul remarcabil din echiparea spoilerului, ce gazduieste si cele patru tips-uri ale sistemului de evacuare.

Informatiile oficiale cu privire la cel mai recent proiect de tuning al japonezilor de la Wald International se opresc pentru moment aici, drept pentru care tinem sa reamintim ca noul Maserati Ghibli este disponibil la vanzare in compania a trei versiuni de motorizare.

Asa cum precizam si initial, varianta de baza este acompaniata de un V6 de trei litri si 330 de cai putere, aceeasi unitate supraalimentata facandu-si si sub capota modelul Ghibli S, cu mentiunea ca valorile maxime numara pana la 410 CP si 550 Nm.

Pentru cei care pun accentul (mai mult) pe eficienta, cel de-al doilea sedan din gama italienilor dispune si de un propulsor turbodiesel, de trei litri, 275 cai putere si 570 Newton-Metri.

Maserati Ghibli by Wald International

Maserati Ghibli by Wald International

Distribuie pe Facebook
mai multe