L-au luat cu 300 CP si l-au facut de 519. Hatch-ul ASTA are mai multa putere chiar si decat un Gallardo

L-au luat cu 300 CP si l-au facut de 519. Hatch-ul ASTA are mai multa putere chiar si decat un Gallardo
  • Cel mai nou tuning destinat Golf-ului R vine de la JDEngineering
  • Olandezii au pregatit un plus de 219 CP pentru motorul 2.0 turbo
  • Hot-hatch-ul german se lauda inclusiv cu un cuplu de 510 Nm
Distribuie pe Facebook

In timp ce Volkswagen se tot gandeste si razgandeste cu privire la posibilitatea lansarii unui Golf de 400 CP, marile companii de tuning ale planetei se lauda cu versiuni chiar si de peste 500 de cai putere ale faimosului hatchback german.

Multe s-au spus si scris pana acum despre ultima generatie a modelului Volkswagen Golf R, hot-hatch-ul german reprezentand alegerea ideala pentru cei care isi doresc un automobil de clasa compacta cu performante demne de o masina sport.

O alta veste buna pentru cei care au pus sau planuiesc sa puna mana pe un exemplar al aceluiasi Volkswagen Golf R consta in oferta de tuning destinata hot-hatch-ului german - oferta care acopera absolut orice necesitate a compactei germane.

Cea mai noua propunere vine de la compania JDEngineering si vizeaza exclusiv partea tehnica a Volkswagen-ului Golf R. Sau, mai corect spus, motorizarea turbo de doi litri si 300 de cai putere ascunsa sub capota hot-hatch-ului german.

Pentru aceasta, specialistii olandezi au scos din joben o turbina TTE525, plus un intercooler Wagner, admisie din carbon si, bineinteles, evacuare modificata. Adaugam in meniu si o resoftare a unitatii de control, iar rezultatele sunt dintre cele mai impresionante.

Intr-o alta ordine de idei, compacta germana se lauda acum cu un total de 519 CP si 580 Nm, facand astfel invidioasa inclusiv prima generatie a modelului Lamborghini Gallardo - al carei motor V10 de cinci litri se opreste la 500 CP si 510 Nm.

Despre performantele Volkswagen-ului Golf R ajuns pe mainile companiei JDEngineering nu avem niciun fel de informatii oficiale, insa este bine de stiut ca oferta companiei olandeze include si un nou soft, respectiv kit de ambreiaj pentru cutia DSG.

Tot la capitolul variabile necunoscute avem de trecut si pretul, singura certitudine cu privire la acest aspect fiind faptul ca nici vorba sa vorbim despre o suma mica de bani. Pana la urma urmei, hot-hatch-ul german s-a ales cu 219 CP si 200 Nm in plus.

VW Golf R de 519 CP

VW Golf R de 519 CP

VW Golf R de 519 CP

Distribuie pe Facebook
mai multe