La exterior Brabus, la interior Carlex. O combinatie perfecta pentru Mercedes-ul G500 4x4²
- Interiorul a fost modificat de Carlex
- Majoritatea elementelor au fost imbracate in Alcantara perforata
- Exteriorul si propulsorul V8 au fost imbunatatite de Brabus
Dupa ce a fost modificat in prealabil de Brabus, Mercedes-ul G500 4x4² a trecut pe la specialistii de la Carlex Design, care i-au imbunatatit interiorul.
Uriasul G500 4x4² este in primul rand o masina impunatoare. Da, nu o fi foarte eficienta, cu atat mai putin aerodinamica, si da, o fi instabila, insa acum hai sa fim seriosi: acest SUV nu a fost dezvoltat pentru asa ceva, ci pur si simplu nemtii l-au construit pentru ca pot. Si desigur, ca sa atraga atentia.
Atunci cand platesti 250.000 de euro pentru o masina, te-ai astepta sa nu mai ai ce sa pui pe ea, insa te-ai insela. Prima data o poti trimite la specialistii de la Brabus pentru o revizuire totala a exteriorului, iar ca meniul sa fie complet, poti sa le faci o vizita si celor de la Carlex, care se vor ocupa de detaliile interioare. La final, masina ta va arata ca si aceasta din imagini.
O culoare tipatoare, grila radiatorului schimbata, priza de aer de pe capota, jantele negre si anvelopele de off-road iti vor lua cu siguranta ochii. Si "bunatatile" continua imediat ce deschizi usa. Tot habitaclul este imbracat in Alcantara perforata cu insertii de piele neagra, panourile de bord sunt din fibra de carbon, iar pe volan intalnesti aceleasi combinatii de materiale.
Insa prea mult negru strica, iar cei de la Carlex sunt specialisti in interioare auto. Cum au rezolvat problema? Cu mai multe accente si cusaturi de aceeasi culoare ca si exteriorul, in acest caz Lime Green. Si da, le-a iesit de minune.
In rest, acest G500 4x4² este identic cu orice astfel de model modificat de Brabus. Asadar, sub capota avem un propulsor V8 de 4.0 litri, care dupa cateva modificari dezvolta 500 de cai putere la 5.600 rpm si 710 Nm cuplu. Multumita acestui pachet, SUV-ul de peste 2 tone accelereaza de la 0 la 100 de km/h in doar 6.9 secunde, iar viteza maxima este atinsa la 210 km/h.
Pe langa toate acestea, G-ul beneficiaza si de mai multe sisteme care sa-l ajute in off-road, daca garda la sol de 450 de milimetri sau puntea pe portale nu iti sunt de ajuns. Printre acestea amintim o suspensie controlata electronic cu amortizoare din aluminiu reglabile pe inaltime sau functia care ii da voie soferului sa regleze inaltimea fiecarei punti independent.
- Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 € Renault megane 16v 2006 2000 € Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 €
- Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 € Bmw 520 diesel 2009 8200 € Dacia lodgy 7 locuri 1,5 dci 2014 4500 €
- Skoda octavia 1.6d 2014 6700 € Dacia duster 1500 2017 400 Lei Planetara dreapta fata nissan qashqai j10 1.5 dci fab. 2006 -... 500 Lei
- Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 € Audi a3 2.0, euro5 2010 5100 € Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei
- Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12800 € Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 € Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 €
- Nissan qashqai+2 +2 full bi-xenon piele camera an fab. 2012 37500 Lei Skoda roomster diesel 2013 4350 € Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 €
- Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei Opel meriva 1.3 cdti eco flex 2012 4000 € Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 €
- Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei Renault fluence 1.6benzina euro 5 a/c electrice km reali 2011 4700 € Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 €
- Bmw 118 n47 2008 4500 € Dacia duster 4x4 , 1,5 dci 2016 7990 € Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 €
- Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 € Skoda octavia automata, euro 6 2019 10600 € Vw touran diesel 2011 5790 €
- Bmw x5 3.0d 2011 12900 € Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 € Bmw 520 2.0d f10 clima navi piele pilot senz park 2011 9700 €
- Opel corsa 1.2i 2003 599 € Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei Alfa-romeo 159 1.9 jtdm 2007 2750 €