La exterior Brabus, la interior Carlex. O combinatie perfecta pentru Mercedes-ul G500 4x4²

  • Interiorul a fost modificat de Carlex
  • Majoritatea elementelor au fost imbracate in Alcantara perforata
  • Exteriorul si propulsorul V8 au fost imbunatatite de Brabus
Distribuie pe Facebook

Dupa ce a fost modificat in prealabil de Brabus, Mercedes-ul G500 4x4² a trecut pe la specialistii de la Carlex Design, care i-au imbunatatit interiorul.

Uriasul G500 4x4² este in primul rand o masina impunatoare. Da, nu o fi foarte eficienta, cu atat mai putin aerodinamica, si da, o fi instabila, insa acum hai sa fim seriosi: acest SUV nu a fost dezvoltat pentru asa ceva, ci pur si simplu nemtii l-au construit pentru ca pot. Si desigur, ca sa atraga atentia.

Brabus G500 4x4² by Carlex Design

Atunci cand platesti 250.000 de euro pentru o masina, te-ai astepta sa nu mai ai ce sa pui pe ea, insa te-ai insela. Prima data o poti trimite la specialistii de la Brabus pentru o revizuire totala a exteriorului, iar ca meniul sa fie complet, poti sa le faci o vizita si celor de la Carlex, care se vor ocupa de detaliile interioare. La final, masina ta va arata ca si aceasta din imagini.

Brabus G500 4x4² by Carlex Design

O culoare tipatoare, grila radiatorului schimbata, priza de aer de pe capota, jantele negre si anvelopele de off-road iti vor lua cu siguranta ochii. Si "bunatatile" continua imediat ce deschizi usa. Tot habitaclul este imbracat in Alcantara perforata cu insertii de piele neagra, panourile de bord sunt din fibra de carbon, iar pe volan intalnesti aceleasi combinatii de materiale.

Brabus G500 4x4² by Carlex Design

Insa prea mult negru strica, iar cei de la Carlex sunt specialisti in interioare auto. Cum au rezolvat problema? Cu mai multe accente si cusaturi de aceeasi culoare ca si exteriorul, in acest caz Lime Green. Si da, le-a iesit de minune.

Brabus G500 4x4² by Carlex Design

In rest, acest G500 4x4² este identic cu orice astfel de model modificat de Brabus. Asadar, sub capota avem un propulsor V8 de 4.0 litri, care dupa cateva modificari dezvolta 500 de cai putere la 5.600 rpm si 710 Nm cuplu. Multumita acestui pachet, SUV-ul de peste 2 tone accelereaza de la 0 la 100 de km/h in doar 6.9 secunde, iar viteza maxima este atinsa la 210 km/h.

Brabus G500 4x4² by Carlex Design

Pe langa toate acestea, G-ul beneficiaza si de mai multe sisteme care sa-l ajute in off-road, daca garda la sol de 450 de milimetri sau puntea pe portale nu iti sunt de ajuns. Printre acestea amintim o suspensie controlata electronic cu amortizoare din aluminiu reglabile pe inaltime sau functia care ii da voie soferului sa regleze inaltimea fiecarei punti independent.

Brabus G500 4x4² by Carlex Design

Brabus G500 4x4² by Carlex Design

Brabus G500 4x4² by Carlex Design

Brabus G500 4x4² by Carlex Design

Brabus G500 4x4² by Carlex Design

Brabus G500 4x4² by Carlex Design

Brabus G500 4x4² by Carlex Design

Brabus G500 4x4² by Carlex Design

Brabus G500 4x4² by Carlex Design

Brabus G500 4x4² by Carlex Design

Brabus G500 4x4² by Carlex Design

Brabus G500 4x4² by Carlex Design

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (25) Poze Brabus G500 4x4² by Carlex Design
mai multe