Lumea a facut coada la standul Brabus. Toti s-au inghesuit sa vada noua limuzina cu 900 de cai sub capota

Lumea a facut coada la standul Brabus. Toti s-au inghesuit sa vada noua limuzina cu 900 de cai sub capota
  • Brabus a adus tot ce are mai bun la Geneva
  • Printre exponate se regasesc si modelele 800 si 900
  • Ultimul este bazat pe Mercedes-Maybach S560 si are 900 de cai
Distribuie pe Facebook

Tunerul de casa al nemtilor de la Mercedes-Benz a venit cu tot ce are mai bun la Salonul Auto de la Geneva. Atractiile principale sunt fara indoiala cele trei limuzine super-puternice, bazate pe E63 S, S63 si luxosul Mercedes-Maybach S650.

Evenimentul care se desfasoara anual la Geneva strange laolalta cei mai mari constructori de automobile care expun aici cele mai noi modele. Alaturi de acestia vin si diferiti tuneri, iar in 2018 unul dintre cele mai atractive standuri le apartin nemtilor de la Brabus.

Brabus 800 si 900

Printre exponatele acestora se numara in primul rand Mercedes-ul E63 S AMG care dupa ce a primit tratamentul complet Brabus, a primit denumirea de 800. Asta inseamna ca propulsorul V8 de 4.0 litri biturbo a fost dus in 800 de cai putere si 1.000 Nm cuplu.

Brabus 800 si 900

Masina, pentru care trebuie sa scoti din buzunare de la 250.000 de euro in sus, atinge 100 de km/h in fix 3 secunde si are o viteza maxima limitata la 300 de km/h.

Brabus 800 si 900

De aceleasi modificari se bucura si nava amiral S63, care din fabrica vine cu aceeasi motorizare V8 biturbo, capabila de 603 cai putere. Dupa modificarile efectuate de specialistii Brabus, limuzina ajunge acum la 100 de km/h in 3,1 secunde, ceea ce inseamna ca este mai rapida decat multe masini sport. Cat trebuie sa platesti pentru o asemenea masina? Tine-te bine: 359.000 de euro.

Brabus 800 si 900

De departe cel mai impresionant proiect are la baza supermodelul de lux Mercedes-Maybach S560. Pe langa opulenta iesita din comun de care da dovada, acesta ascunde sub capota un urias propulsor V12 twin-turbo, care a ajuns sa dezvolte 900 de cai putere.

Brabus 800 si 900

In ciuda dimensiunilor si mai ales a greutatii, modelul german accelereaza acum pana la 100 de km/h in 3.7 secunde iar cu pedala de acceleratie la podea, acul vitezometrului se opreste dincolo de 350 de km/h.

Brabus 800 si 900

Desigur, toate aceste modele au primit si imbunatatirile estetice specifice tunerului, care includ bodykit-ul complet, suspensia, jantele si nu in ultimul rand, toate acele detalii interioare care deosebesc un Brabus de un Mercedes-Benz standard.

Brabus 800 si 900

Brabus 800 si 900

Brabus 800 si 900

Brabus 800 si 900

Brabus 800 si 900

Brabus 800 si 900

Brabus 800 si 900

Brabus 800 si 900

Brabus 800 si 900

Brabus 800 si 900

Brabus 800 si 900

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (38) Poze Brabus 800 si 900
mai multe