Masina care i-a luat pe toti prin surprindere. Are sub capota cel mai puternic V8 aspirat din industrie

Masina care i-a luat pe toti prin surprindere. Are sub capota cel mai puternic V8 aspirat din industrie
  • Bazat pe Corvette C6
  • Motor V8 de 8.1 litri
  • Debut in premiera la Goodwood Festival of Speed
Distribuie pe Facebook

Masina din aceste imagini a fost botezata Prato Orage si este opera unei companii din Franta. A debutat oficial in weekend-ul care tocmai a trecut, in cadrul Goodwood Festival of Speed.

Pe langa constructorii de automobile obisnuiti, la editia din acest an a Goodwood Festival of Speed au fost prezenti si cativa producatori nou-aparuti care au "profit" de unul dintre cele mai prestigioase evenimente auto de peste an pentru a se face remarcati.

Prato Orage

Francezii de la Prato se numara printre ei iar masina prezentata in premiera de acestia a fost cu siguranta una dintre cele mai neobisnuite vehicule care au parcurs celebrul traseu. Asta pentru ca cei prezenti nu au stiut cu ce au de-a face, in contextul in care nici compania producatoare nu a oferit foarte multe detalii despre aceasta.

Prato Orage

Orage, pentru ca asa a fost botezata, pare sa fie construita pe sasiul unui Chevrolet Corvette C6. La aceasta concluzie a ajuns un jurnalist britanic care sustine ca volanul cu toate manetele de langa, schimbatorul de viteze, fetele de usi, butoanele de deschidere/inchidere a geamurilor sau pozitionarea etrierelor, toate sunt indicii clare ca sub aceasta caroserie sculptata se ascunde un Corvette.

Prato Orage

Reprezentantii Prato au vorbit in schimb de unitatea de propulsie. Sub capota regasim un motor V8 de 8.1 litri despre care francezii spun ca este cel mai puternic V8 aspirat natural pus intr-o masina de serie.

Ce-i face sa spuna asta? Probabil cei 888 de cai putere livrati puntii spate.

Prato Orage

In ceea ce priveste legendarul model Corvette, ultimul exemplar C7 a parasit cu cateva zile in urma linia de asamblare si a fost vandut la licitatie cu suma de 2.7 milioane de dolari. Acesta este cu atat mai important cu cat noua generatie Corvette, C8 asadar, va renunta la pozitionarea motorului in partea din fata. In cazul sau, propulsorul va fi montat central, ca si in cazul supercar-urilor.

Prato Orage

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (5) Poze Prato Orage
mai multe