Nemtii si-au facut de cap cu primul RS7 electrificat din istorie. Super-sedanul cu alura de fastback de la Audi ofera acum mai multa putere chiar si decat un Lamborghini Revuelto

Nemtii si-au facut de cap cu primul RS7 electrificat din istorie. Super-sedanul cu alura de fastback de la Audi ofera acum mai multa putere chiar si decat un Lamborghini Revuelto
  • Nemtii si-au facut de cap cu primul RS7 electrificat din istorie
  • Super-sedanul cu alura de fastback de la Audi ofera acum mai multa putere chiar si decat un Lamborghini Revuelto
Distribuie pe Facebook

Printre multiplele elemente demne de mentionat se mai numara atat un kit aerodinamic sculptat din carbon forjat, cat si o tapiterie realizata din piele portocalie.

Cunoscuta la nivelul intregii planete pentru impresionantele ei proiecte de tuning, exclusivista companie bavareza Mansory continua seria lansarilor spectaculoase si dezvaluie publicului larg propria versiune a actualului RS7. Condimentata, la randul ei, cu o unitate V8 TFSI de 4.0 litri, cu tehnologie mild-hybrid la 48V, noua varianta a super-sedanului cu alura de fastback de la Audi vine sub capota, in compartimentul motor, cu diferite modificari pentru un total superior chiar si unui Revuelto, Bugatti Veryon, Ferrari SF90 Stradale, de nu mai putin de 1.050 de cai.

Lista atractiilor principale cuprinde inclusiv un pachet aerodinamic confectionat din carbon forjat, printre multiplele detalii demne de precizat numarandu-se atat jante masive, in cinci spite, instrumente de bord digitale si configurabile, scaune reglabile electric, cu functii de incalzire, racire, memorie, masaj, doua ecrane tactile uriase, o bancheta rabatabila fractionat, plafon iluminat, instalatie de climatizare automata, cu un control pe patru zone al temperaturii, sistem audio de inalta fidelitate, statie pentru incarcare wireless a telefonului mobil, volan multifunctional, cat si tapiterie realizata din piele portocalie.

Distribuie pe Facebook
mai multe