Nemtii vor sa vanda acest Mustang cu 110.000 euro. Motivul pentru care masina americana costa atat

Nemtii vor sa vanda acest Mustang cu 110.000 euro. Motivul pentru care masina americana costa atat
  • Germanii anunta un nou tuning pentru Mustang-ul GT
  • Modelul american ofera acum 820 CP, plus alte bunatati
  • Intregul pachet, plus masina, costa 109.450 de euro
Distribuie pe Facebook

Nemultumit cu performantele noului Ford Mustang GT? Specialistii GeigerCars au solutia: un pachet de tuning care urca puterea maxima a propulsorului V8 de cinci litri pana la 820 CP.

Dupa mai bine de 50 de ani de asteptare, iconicul Ford Mustang a ajuns in cele din urma si pe Batranul Continent. Cea de-a sasea generatie a muscle car-ului american este disponibila la vanzare in versiunea europeana alaturi de doua motorizari diferite.

Modelul de baza ascunde sub capota un benzinar turbo de 2.3 litri si aproximativ 317 cai putere, pe cand varianta de top se bucura de serviciile unui urias V8 aspirat de cinci litri si circa 421 de cai putere.

Atunci cand este servit alaturi de cea din urma motorizare, noul Ford Mustang are nevoie de numai 4.8 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h, acul vitezometrului continuandu-si apoi incursiunea pana la pragul celor 250 de kilometri pe ora.

Ford Mustang GT de la GeigerCars

Ford Mustang GT de la GeigerCars

Impresionant, nu-i asa? Nu si pentru germanii de la GeigerCars, care au pregatit un pachet de 820 de cai putere si 720 de Newton-Metri pentru cea de-a sasea generatie a muscle car-ului american.

Oferita in schimbul sumei de 109.450 euro, optiunea cu pricina consta intr-un Ford Mustang GT al carui propulsor V8 a fost echipat cu un compresor mecanic de 2.9 litri, dar si alte cateva bunatati pentru un plus de... aproape 400 CP si 230 Nm.

Nu avem nici cea mai mica idee despre ce s-a intamplat atat cu timpul necesar realizarii acceleratiei de la 0 la 100 km/h sau valoarea din dreptul vitezei maxime, insa stim altele in schimb.

De exemplu, meniul in cauza mai include si o noua suspensie sport, discuri de franare marca Brembo, dar si un sistem de evacuare realizat din otel inoxidabil sau diferential cu alunecare limitata de la Torsen. Nu lipsesc din peisaj, de asemenea, nici elementele aerodinamice din fibra de carbon - precum prelungirea frontala, difuzorul posterior sau eleronul pentru portbagaj, respectiv jantele forjate pe 20 de inch.

Ford Mustang GT de la GeigerCars

Ford Mustang GT de la GeigerCarsFord Mustang GT de la GeigerCarsFord Mustang GT de la GeigerCars

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (12) Poze Ford Mustang GT de la GeigerCars
mai multe