Nici macar vanzatorul ei nu se astepta la asa ceva. Cu cat s-a dat aceasta Honda N600 din '72

Nici macar vanzatorul ei nu se astepta la asa ceva. Cu cat s-a dat aceasta Honda N600 din '72
  • O Honda N600 fabricata la inceputul anilor '70 s-a dat recent pentru aproximativ 20.000 de dolari
  • Exemplarul cu pricina se lauda cu motorul, respectiv cutia de viteze ale unei motociclete VFR800 Interceptor
  • Alte detalii includ suspensie independenta, discuri de franare pentru ambele punti, dar si tractiune spate
Distribuie pe Facebook

O Honda N600 fabricata la inceputul anilor '70 si scoasa recent la vanzare peste Ocean s-a dat pentru o suma frumusica de bani - aproximativ 20.000 de dolari.

Simpatica ei caroserie va intoarce peste tot capete, cele mai multe priviri urmand a se indrepta catre extensiile pentru aripi ce "ascund" jante Minilite finisate in doua culori.

De intreaga atentie a gurilor-casca se vor bucura, de asemenea, si spoilerele decorate cu elemente caracteristice Chevy-ului Camaro din '67, respectiv lumini echipate cu tehnologia LED.

Honda N600 cu motor de VFR800Honda N600 cu motor de VFR800

Honda N600 cu motor de VFR800

Interiorul a scapat de aproape toate dotarile tipice unei Honda N600, exemplarul din cazul de fata dispunand atat de o plansa de bord custom, cat si de scaune fata de Polaris RZR.

Chiar si asa, cea mai mare noutate o reprezinta propulsorul ascuns sub capota, unitatea originala in doi cilindri fiind inlocuita de o motorizare de 800 cmc imprumutata de la un VFR800 Interceptor.

Asadar, spre deosebire de momentul iesirii sale de pe portile fabricii, micul automobil japonez ofera acum un total de 115 cai putere la... 12.000 de rotatii per minut.

Honda N600 cu motor de VFR800Honda N600 cu motor de VFR800

Honda N600 cu motor de VFR800

Vestile bune nu se opresc insa aici, odata cu transplantul de motor fiind instalata si o noua cutie - venita de la acelasi VFR800, schimbarea vitezelor facandu-se acum prin intermediul padelelor.

Si mai interesante sunt modificarile aduse trenului de rulare, adeptii curentului RWD urmand a se bucura din plin la auzul vestii ca acest exemplar a primit tractiune spate.

Fisa tehnica se incheie in cele din urma cu suspensia independenta si sistemul de franare cu discuri pentru ambele punti, vechiul proprietar al Hondei N600 cu motor de Interceptor anuntand inclusiv o greutate de aproximativ 640 de kilograme, respectiv o viteza maxima de circa 205 kilometri pe ora. Si totusi: 19.999 de dolari pentru asa ceva?

Honda N600 cu motor de VFR800Honda N600 cu motor de VFR800

Honda N600 cu motor de VFR800

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (34) Poze Honda N600 cu motor de VFR800
mai multe
Publicat în categoria: Masini Tunate DATA PUBLICĂRII: 8 Iunie 2016