Noi un asemenea Golf 4 nu am mai vazut. Are motor de Passat R36, compresor mecanic si cutie DSG

Noi un asemenea Golf 4 nu am mai vazut. Are motor de Passat R36, compresor mecanic si cutie DSG
  • Acest Volkswagen Golf R32 are motorul de 3.6 litri de pe Passat R36
  • Exemplarul in cauza ofera inclusiv un compresor mecanic pentru 415 CP
  • Motorul V6 este insotit de cutia automata cu dublu ambreiaj DSG

La fel de interesant este si faptul ca, in ciuda modificarilor majore operate sub capota, caroseria in trei portiere a scapat complet neatinsa.

Lansat pe piata in urma cu mai bine de un deceniu si jumatate, la inceputul anilor 2000, primul Golf R32 din istoria companiei Volkswagen gazduia in compartimentul motor o unitate aspirata cu sase cilindri si capacitatea de 3.189 de centimetri cubi.

Scos la vanzare alaturi de un sistem de tractiune integrala si o putere maxima de aproximativ 241 CP, automobilul care a introdus conceptul de cutie automata cu dublu ambreiaj reusea sa accelereze de la 0 la 100 km/h in doar 6.6 secunde.

Insuficient pentru compania TVS engineering, aflata in spatele acestui proiect de tuning - un Volkswagen Golf R32 cu propulsorul de 3.6 litri de pe Passat R36 si, cireasa de pe tort, un sistem de supraalimentare pe baza de compresor mecanic.

Dupa cum precizam si anterior, chiar la inceputul lunii trecute, respectivul automobil este insotit acum pe strazi de o herghelie formata din 415 CP, ceea ce reprezinta o crestere de peste 80% fata de puterea maxima a versiunii standard.

Asa se face ca sprintul pana la suta dureaza acum mai mai putin de cinci secunde, in conditiile in care... respectivul Volkswagen Golf R32 nu a primit din partea specialistilor TVS engineering si modificarile estetice care sa anunte acest lucru.

mai multe