Noua masina de la Brabus e nebunie curata: are un motor de 900 CP si o garda la sol de aproape jumatate de metru. Cum arata in realitate

Noua masina de la Brabus e nebunie curata: are un motor de 900 CP si o garda la sol de aproape jumatate de metru. Cum arata in realitate
  • Noua masina de la Brabus e nebunie curata
  • Are un motor de 900 CP si o garda la sol de aproape jumatate de metru
  • Cum arata in realitate
Distribuie pe Facebook

Seria vestilor bune continua - mai mult sau mai putin surprinzator, cu un numar de patru scaune individuale si o consola centrala alungita.

Prezentata publicului larg cu numai cinci zile in urma, chiar la inceputul acestei luni, cea dintai generatie a exclusivistei game pe care nemtii de la Brabus isi propun sa o comercializeze sub denumirea de P 900 Rocket Edition stie - cu siguranta - cum sa impresioneze. Avand la baza un Mercedes-AMG G 63 de ultima generatie, luxoasa camioneta cu bena realizata din fibra de carbon se remarca - la exterior - atat prin perechea de spoilerele fata si spate agresiv stilizate, cat si prin jantele forjate cu un diametru de 24 de inch, dotate cu capace aerodinamice.

De cealalta parte a portierelor - la interior, lista atractiilor principale debuteaza cu o tapiterie din piele partial perforata, viitorii cumparatori fiind intampinati inclusiv de cusaturi sub forma de cochilie, de scaune indvidiuale, cu suport lateral marit, plus diferite functii de confort, dar si de o consola centrala alungita, de instrumente de bord digitale, de un volan sport, cu padele pentru schimbarea vitezelor in echipare, de un plafon imbracat in Alcantara, un display central de dimensiuni generoase, un sistem multimedia cu doua ecrane color, instalatie audio de inalta fidelitate etc.

Aceeasi creatie pe nume Brabus P 900 Rocket Edition se mai poate lauda - intr-un final - si cu o varianta de 4.407 centimetri cubi a unitatii V8 de pe actualul Mercedes-AMG G 63. Pe langa cresterea capacitatii cilindrice, propulsorul de patru litri regasit sub capota super off-roader-ului din Affalterbach a mai primit si doua turbine noi - mai mari decat cele instalate pe versiunea de serie - astfel ca soferul va avea acum sub control o herghelie compusa din 900 de cai putere, care se traduc printr-un 0 - 100 de kilometri pe ora in doar 3.7 secunde.

Distribuie pe Facebook
mai multe