Noul BMW M4 revine in atelierul G-Power pentru si mai multa putere

Noul BMW M4 revine in atelierul G-Power pentru si mai multa putere
  • Noul BMW M4 revine in atelierul bavarezilor de la G-Power pentru si mai multa putere
  • Super-coupe-ul bavarez gazduieste acum in compartimentul motor un total de 560 CP si 720 Nm
  • Acceleratia de la 0 la 100 km/h se realizeaza in 3.8 secunde, viteza maxima este de 310 kilometri pe ora
Distribuie pe Facebook

Nemultumit cu cei 520 de cai putere livrati anterior de BMW-ul M4 de la G-Power? Ei bine, solutia salvatoare vine tot din partea specialistilor celebrei companii bavareze de tuning.

Echipat cu un propulsor biturbo ce dezvolta 431 de cai putere si capabil sa accelereze de la 0 la 100 km/h in numai 4.1 secunde - atunci cand este servit alaturi de transmisia DCT cu sapte rapoarte oferita in mod optional, noul BMW M4 ocupa un loc fruntas in topul celor mai impresionante automobile ale planetei.

In ciuda performantelor sale, super-coupe-ul bavarez nu a scapat de "atingerea" marilor companii de tuning ale planetei, specialistii G-Power pregatind deja pana la acest moment doua pachete diferite ce aduc un plus, respectiv un minus in dreptul cifrelor si numerelor anterior mentionate.

BMW M4 Coupe de la G-Power

BMW M4 Coupe de la G-Power

Primul aduce 520 CP in dreptul puterii maxime, respectiv 3.9 secunde pentru sprintul 0 - 100 km/h si are cateva luni bune la active. Cel de-al doilea este inca fierbinte si promite urmatoarele valori: 560 CP, 720 Nm si 3.8 secunde, toate rezultate in urma optimizarii unitatii de control a propulsorului bi-turbo de trei litri.

Si tot multumita acestei operatiuni, noul BMW M4 Coupe reuseste acum sa accelereze pana la o viteza maxima de 310 kilometri pe ora. Dar asta, bineinteles, daca si numai daca posesorul super-coupe-ului bavarez opteaza inclusiv pentru inlaturarea limitatorului de viteza "montat" de fabrica.

La final, pentru cei care inca mai au bani de cheltuit, specialistii G-Power promit sa mai scoata din joben si un sistem de evacuare din titan - sinonim atat cu un plus de ambianta sonora, cat si cu un minus de 7.1 kilograme, dar si o pereche de jante forjate cu design in cinci spite duble si dimensiuni de 21 de inch.

Drept urmare, acestea fiind spuse, nu ne mai ramane decat un singur detaliu de precizat, si anume sumele de platit pentru modificarile operate: 3.272 euro pentru optimizarea unitatii de control, 795 euro pentru inlaturarea limitei de viteza, 4.761 euro pentru sistemul de evacuare din titan si 9.103 euro pentru jantele incaltate cu anvelope Michelin.

BMW M4 Coupe de la G-Power

BMW M4 Coupe de la G-Power

BMW M4 Coupe de la G-Power

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (7) Poze BMW M4 Coupe de la G-Power
mai multe
Publicat în categoria: Masini Tunate DATA PUBLICĂRII: 25 Noiembrie 2015