Noul M5 de la G-Power e o masina a exceselor. Berlina bavareza ofera acum 800 CP si 950 Nm

Noul M5 de la G-Power e o masina a exceselor. Berlina bavareza ofera acum 800 CP si 950 Nm
  • Cel mai nou tuning pentru BMW M5 xDrive vine de la G-Power
  • Compania germana ofera trei pachete diferite pentru motorul V8
  • Clientii au la dispozitie puteri maxime de pana la 800 CP
Distribuie pe Facebook

Informatiile referitoare la timpul necesar realizarii acceleratiei de la 0 la 100 km/h, dar si valoarea din dreptul vitezei maxime lipsesc, din pacate, la momentul de fata.

Insotita de o herghelie formata din 600 de cai putere, care pune in miscare toate cele patru roti, noua generatie a gamei BMW M5 este o bestie de masina. Daca acceleratia de la 0 la 100 de kilometri pe ora se realizeaza in doar 3.4 secunde, viteza maxima urca pana la 305 km/h atunci cand clientul opteaza pentru pachetul M Driver oferit contracost.

O adevarata nebunie, care rivalizeaza la nivel de performante cu ultimele automobile de la Ferrari, Porsche si chiar Lamborghini. Mult mai mult decat are nevoie cu adevarat un om obisnuit, dar nu suficient pentru a-i satisface si pe specialistii companiei G-Power care, de-a lungul timpului, au dat nastere unor rachete pe patru roti.

Pornind de la motorul cu opt cilindri in V si doua turbine, celebra casa germana de tuning s-a apucat de optimizat unitatea de control, obtinand astfel un plus de 100 CP. 3.867 de euro este suma de achitat de catre proprietarii care vor sa isi serveasca primul BMW M5 cu tractiune integrala din istoria alaturi de un set de valori care include si 700 de cai putere.

Cu alti 5.534 de euro sau, daca vrei, in schimbul unei note de plata care depaseste cu putin 9.400 de euro, G-Power vinde un pachet sinonim cu 750 CP. Si mai interesant este insa ce se intampla atunci cand clientul isi modifica automobilul de toti banii: pentru 24.365 de euro, specialistii companiei anterior mentionate livreaza un total de...

... 800 CP si 980 Nm. Nu inainte ca propulsorul de 4.4 litri sa primeasca turbine noi, o evacuare din titan, plus modulul ECU corespunzator. Informatiile pe care le astepta intreaga planeta - timpul necesar realizarii acceleratiei de la 0 la 100 km/h, respectiv valoarea oficiala din dreptul vitezei maxime - lipsesc, din pacate, cu desavarsire la momentul de fata.

BMW M5 F90 de la G-Power

BMW M5 F90 de la G-Power

BMW M5 F90 de la G-Power

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (6) Poze BMW M5 F90 de la G-Power
mai multe