Noul Oettinger R500 este, fara doar si poate, hot-hatch-ul perfect

Noul Oettinger R500 este, fara doar si poate, hot-hatch-ul perfect
  • Noul Oettinger R500 debuteaza la Worthersee Treffen 2015
  • Masina germana ofera 518 CP dintr-un 2.5 turbo in 5 cilindri
  • Pretul extremului proiect de tuning se ridica la 150 mii euro
Distribuie pe Facebook

Modificarile radicale aduse caroseriei, propulsorul 2.5 turbo imprumutat de la Audi-ul TT-RS, dar si combinatia interioara de piele, plus alcantara transforma ultima creatie a celebrei companii germane de tuning intr-o oferta de nerefuzat.

Pregatit special pentru editia din acest an a evenimentului Worthersee Treffen, noul Oettinger R500 este, fara doar si poate, o masina a extremelor. Iar acest lucru se observa inca de la exterior, acolo unde impresionantul proiect al companiei germane de tuning ne intampina cu numeroase elemente proeminente, respectiv detalii supradimensionate.

Astfel, daca cele trei prize cat casa din dotarea spoilerului fata nu te vor misca, atunci cu siguranta se vor revansa extensiile destinate aripilor laterale, ce aduc un surplus vizibil de milimetri la nivelul latimii totale. Dupa cum probabil ai si intuit deja, nici liniile sau formele spoilerului spate nu se lasa mai prejos, toate acestea fiind impachetate si livrate alaturi de jante in cinci spite si doua culori, pe 20 inch.

Oettinger R500Oettinger R500

Oettinger R500

Nebunia continua cu mixtul de piele si alcantara caracteristic departamentului interior, noul Oettinger R500 intampinandu-si viitorii pasageri inclusiv cu o combinatie contrastanta de negru si portocaliu. Asta, bineinteles, pe langa volanul sport cu parte inferioara plata, scaunele fata cu suport lateral considerabil si, nu in ultimul rand, trim-urile scheletice care nu sunt neaparat pe placul nostru.

Cucerit de tot ce ai vazut si auzit pana acum? Ei bine, acesta-i doar inceputul.Pentru ca nu, punctul forte al impresionantului proiect german de tuning nu il reprezinta nici modificarile radicale aduse caroseriei si nici imbunatatirile destinate cockpit-ului. Titlul de atractie principala ii revine in cazul de fata propulsorului 2.5 turbo preluat de la Audi-ul TT-RS si accesorizat cu toate bunatatile necesare unui total de 518 CP si 680 Nm.

Nu-i asa ca nu te asteptai la o astfel de situatie? Dar daca te-am surprinde si cu cateva dintre performantele ce compun fisa cu specificatii tehnice - precum acceeratia de la 0 la 100 km/h in doar 3.4 secunde sau viteza maxima de peste 300 de kilometri pe ora? Vei fi mai putin socat atunci cand vei auzi ca pretul noului Oettinger R500 se ridica la 150.000 de euro?

Sau poate ca te vei intreba cat vor mai costa si versiunile de 600, 650, respectiv 750 cai putere a caror lansare este programata pentru viitorul apropiat...

Oettinger R500

Oettinger R500

Oettinger R500

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (15) Poze Oettinger R500
mai multe