Novitec indreapta pe cat posibil defectele Maserati-ului Ghibli. Sedanul este mai puternic si mai agresiv ca niciodata

Novitec indreapta pe cat posibil defectele Maserati-ului Ghibli. Sedanul este mai puternic si mai agresiv ca niciodata
  • Sedanul Ghibli a fost tunat de Novitec
  • Elementele aerodinamice au fost testate in tunelul de vant
  • Puterea motoarelor din gama a crescut simtitor
Distribuie pe Facebook

Nemtii de la Novitec, prin divizia speciala destinata modelelor Maserati, a dezvoltat un pachet de tuning pentru sedanul Ghibli. Modificarile estetice se potrivesc pe ambele niveluri de echipare si includ mai multe elemente aerodinamice si un set de jante supradimensionate.

Maserati Ghibli nu este nici pe departe un sedan obisnuit, insa nemtii de la Novitec Tridente au vrut sa ii scoata si mai tare in evidenta calitatile si sa ii indrepte pe cat posibil defectele.

Maserati Ghibli by Novitec Tridente

Sedanul de performanta al italienilor a primit inainte de toate mai multe elemente aerodinamice din fibra de carbon, testate in tunelul de vant pentru a fi si utile, nu numai aratoase. Acestea sunt destul de discrete si se potrivesc atat pe nivelul de echipare GranLusso cat si pe GranSport.

Maserati Ghibli by Novitec Tridente

Tot la exterior avem jantele cu diametrul de 22 inch, incaltate cu anvelope Pirelli P Zero. Pentru a le putea monta, tunerul a fost nevoit sa modifice suspensia, lucru care a imbunatatit deasemenea si manevrabilitatea.

Maserati Ghibli by Novitec Tridente

Interiorul Maserati-ului Ghibli a fost dintotdeauna aspru criticat, insa Novitec are solutia perfecta pentru a le inchide gura carcotasilor. Oferta include cam tot ce-ti poate trece prin cap, de la tapiterii din piele sau Alcantara, la ornamante din lemn, metal sau fibra de carbon. Nemtii promit sa indeplineasca chiar si cele mai extravagante dorinte.

Maserati Ghibli by Novitec Tridente

Tunerul s-a jucat putin si cu gama de motorizari, astfel ca acum cea mai puternica versiune Ghibli S nu mai dezvolta 430 de cai putere si 580 Nm cuplu ci 494 de cai si 660 Nm. Daca unitatea V6 twin-turbo de 3.0 litri vine alaturi de o tractiune integrala (Ghibli S Q4), atunci repriza 0-100 dureaza doar 4.4 secunde, iar viteza maxima ajunge la 296 de km/h.

Maserati Ghibli by Novitec Tridente

De cealalta parte avem Ghibli-ul "standard", cu 350 de cai si 500 Nm din fabrica, care acum livreaza puntii spate 412 cai si 590 Nm cuplu. Performantele acestuia nu au fost publicate, insa in varianta stock, atinge 100 de km/h in 5.6 secunde iar acul vitezometrului se opreste la 263 de km/h.

Maserati Ghibli by Novitec Tridente

Novitec nu a uitat nici de motorizarea diesel V6 de 3.0 litri, care dezvolta acum 322 de cai putere si 680 Nm cuplu, cu 47 de cai si 80 Nm in plus comparativ cu modelul de serie. Aceasta crestere de putere este suficienta pentru ca masina sa accelereze de la 0 la 100 de km/h in 5.6 secunde, cu 0.7 secunde mai rapid.

Maserati Ghibli by Novitec Tridente

Maserati Ghibli by Novitec Tridente

Maserati Ghibli by Novitec Tridente

Maserati Ghibli by Novitec Tridente

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (12) Poze Maserati Ghibli by Novitec Tridente
mai multe