O Skoda Yeti cu motor de Audi RS3 si 485 de cai sub capota e ceea ce numim noi sleeper-ul perfect. Poze reale

O Skoda Yeti cu motor de Audi RS3 si 485 de cai sub capota e ceea ce numim noi sleeper-ul perfect. Poze reale
  • O Skoda Yeti cu motor de Audi RS3 si 485 de cai sub capota...
  • ... e ceea ce numim noi sleeper-ul perfect
  • Poze reale
Distribuie pe Facebook

Disponibila in schimbul unei sume de doar 25.995 de lire sterline - cu ghilimelele de rigoare, respectiva creatie ofera si o cutie automata cu dublu ambreiaj. Plus tractiune integrala.

Prezentata publicului larg in urma cu mai bine de 13 ani si produsa - aparent, pana in 2017, prima si, totodata, singura generatie a masinii comercializate de compania Skoda sub denumirea de Yeti si-a intampinat cumparatorii in numeroase versiuni si configuratii. Printre optiunile puse de cehi la dispozitia clientilor nu s-a regasit insa niciodata si o varianta de performanta RS - amatorii de acceleratii fulminante fiind nevoiti sa se multumeasca fie cu o unitate 1.8 TSI de 160 CP, fie cu un propulsor 2.0 TDI de 170 de cai, ambele capabile sa rezolve problema sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora intr-un timp de 8.4 secunde, se arata in fisa cu specificatii de ordin tehnic.

Skoda Yeti cu motor tunat de Audi RS3

Asa se face ca unii dintre soferii respectivei creatii au sperat ca industria tuningului le va veni in ajutor, pe cand altii au inceput sa caute solutii direct in cadrul Grupului Volkswagen, dupa cum este si cazul acestui proiect. Ce gazduieste sub capota, spre surprinderea tuturor, motorizarea cu cinci pistoane a unui Audi RS3 - dotata cu o turbina LOBA LO500P, dar si cu un intercooler EVO3 de la Wagner, cu admisie K&N si cu injectie cu apa si metanol, printre altele.

Impresionanta reteta se traduce, conform anuntului de vanzare, printr-un total de 485 CP, livrat rotilor de pe ambele punti printr-o cutie automata cu dublu ambreiaj - ambele elemente imprumutate, la randul lor, de la un Audi RS3, similar suspensiei sport, discurilor de franare de inalta performanta, volanului cu trei spite si o parte inferioara plata, instrumentelor de bord si consolei centrale. De cealalta parte, atat scaunele din piele, cat si jantele din aliaj au ca sursa principala de provenienta un Audi S3 - proprietarul extremei Skoda Yeti orientandu-se catre Range Rover atunci cand a venit vorba despre alegerea nuantei de la nivelul caroseriei: un gri pe nume Carpathion.

Skoda Yeti cu motor tunat de Audi RS3

Skoda Yeti cu motor tunat de Audi RS3

Skoda Yeti cu motor tunat de Audi RS3

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (12) Poze Skoda Yeti cu motor tunat de Audi RS3
mai multe
Publicat în categoria: Masini Tunate DATA PUBLICĂRII: 31 Martie 2022