O Skoda Yeti cu motor de Audi RS3 si 485 de cai sub capota e ceea ce numim noi sleeper-ul perfect. Poze reale
- O Skoda Yeti cu motor de Audi RS3 si 485 de cai sub capota...
- ... e ceea ce numim noi sleeper-ul perfect
- Poze reale
Disponibila in schimbul unei sume de doar 25.995 de lire sterline - cu ghilimelele de rigoare, respectiva creatie ofera si o cutie automata cu dublu ambreiaj. Plus tractiune integrala.
Prezentata publicului larg in urma cu mai bine de 13 ani si produsa - aparent, pana in 2017, prima si, totodata, singura generatie a masinii comercializate de compania Skoda sub denumirea de Yeti si-a intampinat cumparatorii in numeroase versiuni si configuratii. Printre optiunile puse de cehi la dispozitia clientilor nu s-a regasit insa niciodata si o varianta de performanta RS - amatorii de acceleratii fulminante fiind nevoiti sa se multumeasca fie cu o unitate 1.8 TSI de 160 CP, fie cu un propulsor 2.0 TDI de 170 de cai, ambele capabile sa rezolve problema sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora intr-un timp de 8.4 secunde, se arata in fisa cu specificatii de ordin tehnic.
Asa se face ca unii dintre soferii respectivei creatii au sperat ca industria tuningului le va veni in ajutor, pe cand altii au inceput sa caute solutii direct in cadrul Grupului Volkswagen, dupa cum este si cazul acestui proiect. Ce gazduieste sub capota, spre surprinderea tuturor, motorizarea cu cinci pistoane a unui Audi RS3 - dotata cu o turbina LOBA LO500P, dar si cu un intercooler EVO3 de la Wagner, cu admisie K&N si cu injectie cu apa si metanol, printre altele.
Impresionanta reteta se traduce, conform anuntului de vanzare, printr-un total de 485 CP, livrat rotilor de pe ambele punti printr-o cutie automata cu dublu ambreiaj - ambele elemente imprumutate, la randul lor, de la un Audi RS3, similar suspensiei sport, discurilor de franare de inalta performanta, volanului cu trei spite si o parte inferioara plata, instrumentelor de bord si consolei centrale. De cealalta parte, atat scaunele din piele, cat si jantele din aliaj au ca sursa principala de provenienta un Audi S3 - proprietarul extremei Skoda Yeti orientandu-se catre Range Rover atunci cand a venit vorba despre alegerea nuantei de la nivelul caroseriei: un gri pe nume Carpathion.
- Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 € Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 € Opel corsa 1.2i 2003 599 €
- Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei Bmw 520 2.0d f10 clima navi piele pilot senz park 2011 9700 € Nissan qashqai+2 +2 full bi-xenon piele camera an fab. 2012 37500 Lei
- Skoda roomster diesel 2013 4350 € Alfa-romeo 159 1.9 jtdm 2007 2750 € Planetara dreapta fata nissan qashqai j10 1.5 dci fab. 2006 -... 500 Lei
- Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 € Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 € Bmw 520 diesel 2009 8200 €
- Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 € Skoda octavia 1.6d 2014 6700 € Dacia duster 4x4 , 1,5 dci 2016 7990 €
- Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 € Dacia duster 1500 2017 400 Lei Renault fluence 1.6benzina euro 5 a/c electrice km reali 2011 4700 €
- Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 € Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 € Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei
- Audi a3 2.0, euro5 2010 5100 € Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 € Skoda octavia automata, euro 6 2019 10600 €
- Opel meriva 1.3 cdti eco flex 2012 4000 € Renault megane 16v 2006 2000 € Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12800 €
- Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 € Bmw 118 n47 2008 4500 € Dacia lodgy 7 locuri 1,5 dci 2014 4500 €
- Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 € Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 € Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei
- Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei Bmw x5 3.0d 2011 12900 € Vw touran diesel 2011 5790 €