Pachetul de tuning costa cat un Porsche nou-nout dar duce Audi-ul R8 pe teritoriul hypercar-urilor. Cati CP are

Pachetul de tuning costa cat un Porsche nou-nout dar duce Audi-ul R8 pe teritoriul hypercar-urilor. Cati CP are
  • Pachetul include o configuratie twin-turbo
  • Costa 79.000 de euro
  • Jantele costa alti 13.200 de euro
Distribuie pe Facebook

Cel mai nou pachet de tuning propus de Wheelsandmore pentru Audi R8 V10 Plus Spyder costa cel putin 79.000 de euro. Printre imbunatatirile primite de motorul V10 se numara si doua turbine.

Audi R8 este printre putinele masini care inca ofera un motor V10 aspirat natural. In versiune V10 performance Spyder, modelul german costa cel putin 215.500 de euro pe piata din Germania insa daca mai pui...sa zicem suma platita pe un Porsche Cayman S sau Cayenne, obtii un R8 twin-turbo cu performante de hypercar.

Audi R8 V10 Wheelsandmore

Pentru ca atata costa cel mai recent pachet de tuning semnat Wheelsandmore. Pentru 79.000 de euro, tunerul instaleaza doua turbine, resofteaza ECU si monteaza radiatoare mai mari.

Audi R8 V10 Wheelsandmore

Audi R8 V10 Wheelsandmore

In acest fel, puterea motorului dezvoltata de unitatea V10 de 5.2 litri urca la 1035 de cai putere si 1000 Nm cuplu. In urma imbunatatirilor, masina accelereaza de la 0 la 100 de km/h in 2.7 secunde.

Audi R8 V10 Wheelsandmore

Cel mai impresionant este ca acul ajunge de la 0 la 200 de km/h in numai 6.3 secunde, fata de circa 11 secunde cat ii trebuie unui exemplar stock. Viteza de 300 de km/h este atinsa in 14.2 secunde iar acul se opreste undeva la 357 km/h.

Masina din aceste imagini este echipata si cu setul de jante Wheelsandmore. Acesta este optional si costa alti 13.210 de euro.

Audi R8 V10 Wheelsandmore

Audi R8 V10 Wheelsandmore

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (6) Poze Audi R8 V10 Wheelsandmore
mai multe