Parbrizul e tot ce a mai ramas din vechea masina. Ce s-a intamplat dupa tuningul care costa cat un Bugatti Veyron

Parbrizul e tot ce a mai ramas din vechea masina. Ce s-a intamplat dupa tuningul care costa cat un Bugatti Veyron
  • Acest Ford Mustang a costat 1.000.000 de dolari
  • Din masina originala nu a mai ramas decat parbrizul
  • Sub capota a fost instalat un motor cu 1.000+ CP
Distribuie pe Facebook

Doua turbine de dimensiuni generoase, un compresor mecanic si ceva mai bine de 1.000 CP in dreptul puterii maxime. Sunt doar cateva dintre imbunatatirile primite de acest candva Ford Mustang din 1965.

Porneste de la un Mustang asamblat la mijlocul anilor '60, insa doar montantii fata au mai ramas din vechea masina. Asa incepe povestea acestui proiect de tuning, al carui pret se ridica la aproximativ 1.000.000 de dolari.

Nu, clientul nu a cumparat si un Bugatti pe langa, ci toti banii au fost investiti in piese si componente. Precum motorul in opt cilindri, echipat cu doua turbine de dimensiuni generoase, un compresor mecanic si noi interne.

Dupa cum precizam si anterior, puterea maxima depaseste pragul celor 1.000 CP. Livrarea respectivei valori se face catre rotile spate prin intermediul unei cutii secventiale cu sase rapoarte, daca te intrebai cumva.

Tuningul extrem aplicat acestui candva Ford Mustang din 1965 continua cu noi punti si o suspensie ajustabila de tip coilover. Bani multi au inghitit si elementele sistemului de franare, in special discurile carbon-ceramice.

Acum, daca vine vorba despre aspectul estetic, numarul mare de prize de aer cu care se confrunta partea frontala reprezinta doar inceputul. Multiple priviri promit sa atraga si capota bombata a motorului de 5.2 litri...

... ori extensiile proeminente aplicate aripilor, de exemplu. Extrem de interesante sunt si jantele pe 19 inch, mai ales prin prisma prinderii centrale, in timp ce difuzorul posterior are ca sursa de inspiratie Ferrari-ul F430.

La interior, modificarile au fost pastrate la un nivel minim. In afara sistemului de stingere a incendiului, in peisaj mai apar si un afisaj color de la Motec, doua scaune cu centuri de tip ham, plus o instalatie vintage de AC.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini Tunate DATA PUBLICĂRII: 2 Mai 2018