Pe-afara arata ca un OZN, iar la interior ascunde ornamente din arignt. Nu sta insa rau nici cu caii putere

  • Universul ne scoate astazi in cale un nou Nissan GT-R complet modificat
  • Exemplarul cu pricina anunta schimbari dintre cele mai interesante
  • Avem un exterior cromat, un interior decorat cu argint si peste 900 CP sub capota
Distribuie pe Facebook

Universul ne scoate astazi in cale un nou Nissan GT-R complet modificat, exemplarul cu pricina anuntand schimbari dintre cele mai interesante.

In timp ce intreaga planeta asteapta cu sufletul la gura ca Nissan sa anunte startul vanzarilor noului GT-R 2017, polonezii de la Carlex Design au mai facut fericit un client al editiei anterioare a supercarului japonez.

Botezat "Robin", exemplarul din cazul de fata se remarca la exterior printr-o combinatie inedita de culori, argintiul cromat al caroseriei fiind livrat in compania unor nuante de negru si rosu - nuante impartite in mod egal inclusiv intre jantele din aliaj cu design in sapte spite si etrierele ce insotesc discurile perforate de dimensiuni mai mult decat generoase.

Nissan GT-R de la Carlex DesignNissan GT-R de la Carlex Design

Aceeasi poveste ne intampina si la interior, acolo unde bordul SF pentru care este recunoscuta generatia R35 a Nissan-ului GT-R s-a ales cu un mixt de piele si alcantara in negru, rosu si, bineinteles, argintiu.

Tripleta cu pricina continua inclusiv la nivelul volanului restilizat cu o parte inferioara planeta, scaunelor sport cu suport lateral marit, dar si consolei centrale sau fetelor usilor. Fibra de carbon lipseste cu desavarsire din peisaj, polonezii de la Carlex Design preferand sa decoreze elementele cheie ale supercarului japonez cu ornamente realizate din... argint.

Nissan GT-R de la Carlex DesignNissan GT-R de la Carlex Design

Cu exteriorul si interior "rezolvate", exemplarul cu pricina a fost lasat pe mainile specialistilor ECU-Performance, care au reusit sa scoata din propulsorul de 3.6 litri ascuns sub capota circa 901 CP.

De asemenea, aceeasi unitate twin-turbo cu sase cilindri in V se mai poate lauda si cu un cuplu maxima de 1.085 Newton-Metri, astfel ca nu ar fi de mirare ca acceleratia de la 0 la 100 km/h sa se realizeze intr-un timp similar cu cel al extremului Bugatti Veyron - 2.5 secunde. Ramane insa de vazut care dintre cele doua masina va ajunge prima la 300 kilometri pe ora.

Nissan GT-R de la Carlex DesignNissan GT-R de la Carlex Design

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (19) Poze Nissan GT-R de la Carlex Design
mai multe