Peste 280.000 de dolari a costat intreaga distractie. Cu cat se vinde acum acest Nissan GT-R de 1700 CP

  • Un Nissan GT-R din 2009 a fost scos la vanzare cu 169.800 dolari
  • Masina japoneza gazduieste sub capota kitul Switzer Goliath X
  • Clientul va primi un total de 1.700 cai putere masurati la roti
Distribuie pe Facebook

Un Nissan GT-R fabricat la sfarsitul anilor 2000 si echipat ulterior cu pachetul Goliath X de la Switzer a fost scos recent la vanzare pe piata auto din SUA.

Este unul dintre cele mai puternice automobile ale planetei, propulsorul sau cu sase cilindri in V dezvoltand acum un total de 1.700 de cai putere (la roti). Iese in evidenta printr-o combinatie contrastanta de negru, plus rosu, careia i se alatura auriul de la nivelul etrierelor de franare.

Nu aduce nimic nou la interiorul, viitorul client al exemplarului in cauza fiind nevoit sa se multumeasca cu tapiteria din piele gri si scaunele reglabile electric livrate de fabrica. Plus climatizarea automata si instalatia audio de la Bose regasite pe aceeasi lista cu dotari livrate in standard.

Nissan GT-R cu 1700 CP la rotiNissan GT-R cu 1700 CP la roti

Indeajuns insa cu misterul si sa trecem direct la subiectul principal al acestei discutii, care il reprezinta un Nissan GT-R fabricat la sfarsitul anilor 2000 si echipat ulterior cu pachetul Goliath X de la Switzer. Peste 280.000 de dolari a costat intreaga distractie, in cazul in care te intrebai.

Vestea buna e ca automobilul japonez de inalta performanta se vinde acum alaturi de o reducere substantiala, actualul sau proprietar sperand sa obtina pe masina o suma de 169.800 de dolari - care nu iti asigura nici macar serviciile unui Porsche 991.2 Turbo S, daca vrei...

Nissan GT-R cu 1700 CP la rotiNissan GT-R cu 1700 CP la roti

Pe de cealalta parte, pare mai mult decat o avere tinand cont ca avem de-a face cu un Nissan GT-R din 2009, insa totusi vorbim despre un exemplar cu nici 33.000 de kilometri la bord. Si, dupa cum precizam anterior, cu 1.700 de cai putere la roti atunci cand este alimentat cu benzina de curse.

Asadar, depinde foarte mult de unghiul din care privesti atunci cand cataloghezi pretul automobilului japonez de inalta performanta. Ieftin sau scump, cert este ca reprezinta un proiect de tuning pe cinste, in care s-au investit foarte multi bani si, bineinteles, timp.

Nissan GT-R cu 1700 CP la rotiNissan GT-R cu 1700 CP la roti

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (84) Poze Nissan GT-R cu 1700 CP la roti
mai multe
Publicat în categoria: Masini Tunate DATA PUBLICĂRII: 30 August 2016