Porsche-le ASTA a fost botezat Mjolnir, dupa ciocanul lui Thor. Iata si DE CE

Porsche-le ASTA a fost botezat Mjolnir, dupa ciocanul lui Thor. Iata si DE CE
  • Urmatorul Porsche 930 Turbo raspunde la numele de Mjolnir
  • Masina germana are un motor de 3.5 litri si 607 CP
  • Numeroase modificari ne intampina inclusiv la nivel estetic
Distribuie pe Facebook

Modificarile operate la nivel de caroserie transforma urmatorul Porsche 930 Turbo intr-o aparitie cu totul si cu totul speciala insa, chiar si asa, principala atractie a sportivei germane o reprezinta tot motorizarea ascunsa sub capota.

Raspunde la numele de Mjolnir si ne cucereste din plin cu puterile sale divine. Pentru ca, vezi tu, spre deosebire de oricare alt Porsche 930 Turbo al planetei, urmatorul exemplar - botezat dupa ciocanul lui Thor, gazduieste in compartimentul motor o unitate de 3.5 litri "reconstruita" cu doua turbine Garrett GT30, pistoane Mahle si axe cu came GT2.

Nu lipsesc insa din meniu nici sistemul de injectie MegaSquirt sau intercooler-ul Miller, in timp ce pompa de ulei, filtrele de aer si vibrochenul provin de la un 993 Turbo. Drept urmare, valorile maxime ale clasicei sportive germane totalizeaza... undeva in jurul a 607 cai putere si 737 Newton-Metri. La roti, in cazul in care mai era nevoie si de aceasta precizare.

Porsche 930 Turbo Projekt MjølnerPorsche 930 Turbo Projekt Mjølner

Porsche 930 Turbo Projekt Mjølner

Asadar, suspensia imbunatatita cu amortizoare Bilstein si bare de rigidizare, respectiv sistemul de franare accesorizat cu discuri perforate pentru un maximum de eficienta sunt mai mult decat binevenite. Singura problema cu acest 930 Turbo? A ramas cu transmisia manuala in patru rapoarte pe care Porsche a montat-o la momentul fabricarii masinii.

Daca nu te deranjeaza insa acest detaliu, atunci putem trece rapid mai departe si arunca o privire inclusiv catre lista cu modificari estetice. Lista care culmineaza cu aripile laterale imprumutate de la legendarul 3.0 RSR. In plus, sansele ca eleronul posterior sa treaca neobservat tind si ele catre zero, pachetul exterior fiind completat in cele din urma de jantele Forgeline late de 14 inch pe spate.

Scaunele racing din fibra de carbon sunt cele care atrag atentia la interior, Porsche-le 930 Turbo botezat dupa ciocanul lui Thor impresionand, bineinteles, si prin pretul sau de achizitie: aproximativ 109.000 dolari sau cam cat trebuie sa scoti din buzunare (in SUA) pentru a te bucura de serviciile celei mai noi generatii a modelului Porsche 911 Carrera S.

Porsche 930 Turbo Projekt Mjølner

Porsche 930 Turbo Projekt Mjølner

Porsche 930 Turbo Projekt Mjølner

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (19) Poze Porsche 930 Turbo Projekt Mjølner
mai multe